Maat 35.

Ik heb hele kleine voeten, ik doe gewoon dikke sokken aan en dan passen de meeste schoenen van de bristol/H&M enzo me wel gewoon, maar voor hakken ligt dit anders… Als ik naar de van haren ga, voor pumps bijvoorbeeld, dan zijn deze altijd net te groot en slip ik eruit met m’n hak, ook zooltjes werken hier niet tegen.

De vraag is: weet iemand een winkel in de buurt van Zaandam of in Amsterdam met hakken voor kleinere voeten?
Heb ze vrijdag al nodig!! Ik heb een gala…

misschien bij de Zara proberen? Daar vallen alle maten echt heeel klein!

Je kunt ze misschien ook online kopen? Bij een winkel van; vandaag kopen morgen in huis. Online hebben ze vaak meer keus.

met google kom je een heel eind.
http://www.google.nl/#hl=nl&biw=1362&bih=589&q=pumps+kleine+maten&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=ce042a1824cb5211
Maarja, bij die winkel in amsterdam ben je wel ongeveer 100 euro kwijt, anders online bestellen idd?

Eh, als ik ze online koop, weet ik toch ook niet of ze passen?
Anyways, google werkt ook niet mee, want dat zijn echt speciaal gemaakte enzo en dus extreem duur.

Maar dan kan je ze terugsturen. Bij zalando kan je bijvoorbeeld kiezen wat voor een schoen je wilt en dan je maat invoeren om te zien wat voor modellen ze allemaal hebben in jouw maat. Al;s het dan niet goed is kan je het tot 100 dagen terug sturen :wink:

Ja dat kan wel, maar ik heb ze vrijdag al nodig en als ik dan geen schoenen heb (bijvoorbeeld als ze niet passen en al heel laat aankomen…)

Bijna bij niemand zit het goed hakken
ik weet niet hoeveel het te groot is maar als het maar een beetje is kan je er ook wc papier in doen XD
dat doe ik altijd.

En Zalando is zo te zien ook erg duur…

Ik denk ook niet echt dat er veel winkels voor zijn en dat je dan toch meer naar de dure gaat.

Hm… en enkellaarsjes zijn ook niet echt mooi he ): voor onder een cocktail jurkje met huidskleurige panty… ofwel?

http://www.stravers-shoes.com/
http://www.hopmanschoenen.nl/
zijn winkels in amsterdam, weet niet of dat wat is?

en anders zou je nog bij de H&M kunnen kijken op de kinderafdeling daar hebben ze wel ballerina’s in kleine maten, als je echt geen pumps kunt vinden… ;s

Ik werk in schoenenwinkel, en er zijn veel mensen die daar last van hebben.
maar er zijn plakkers speciaal voor dit probleem. ze zijn van Tana (heet tegenwoordig soms ook Bama), die plak je aan de achterkant van je schoen erin,
zijn tevens ook gelkussentjes, dus geen blaren (:
Die dingen zijn bij Schoenenreus te koop sowieso, en bij een schoenmaker hebben ze ze vaak ook.
Zo uit mn hoofd zijn ze 3,95. maar dat weet ik niet helemaal zeker.
je hebt ook met soort suede, maaar die zou ik niet nemen, want die met gel kan je ook nog in andere schoenen plakken,
succes ermee!

Mijn moeder heeft ook een kleine maat (33/34) en zij weet dus wel een aantal winkels. Ze ging eerst altijd naar Stravers in Amsterdam. Die schoenen zijn niet goedkoop (rond de 100 euro voor een simpele schoen), maar zijn wel van leer en een goede kwaliteit. Verder kon ze eerst ook terecht bij Cinderella, maar die heeft niet zoveel meer in kleine maatjes. Dan zit er nog wel een klein winkeltje in Den Haag waar ze nu naar toe gaat. Daar hebben ze wel hele leuke schoenen.

Anders heb je ook nog wel een aantal webshops, of je moet hopen dat een maat 36 klein valt.

http://lmgtfy.com/?q=kleine+schoenmaat+dames

Online kom je het verst.

als je bestelt van een aziatische site (yesstyle, kenzaa) gaan de maten waarschijnlijk kleiner zijn :slightly_smiling_face:
(moet je wel even opzoeken hoe die maten juist werken, want dat weet ik niet echt xD)

trek anders ballerina’s aan?:blush:

Ik heb wel een paar laarzen maat 35, maar die zijn vintage

Ja, de gueca heet die volgens mij
in de kalverstraat dichtbij de claires en river island maar dan de andere kant van de straat
en de cinderella in haarlem verkoopt vanaf maat 34
en de tango verkoopt volgens mij ook 35

Hakken wordt moeilijk, ik denk dat je daarvoor Aziatische sites moet afzoeken. Maar voor gewone schoenen raad ik echt Zara kids aan. Ik heb zelf maat 36/37 (niet echt klein) en ik koop geregeld daar schoenen! Ze zijn superleuk en meestal wel een leuk prijsje en het is niet zo dat ze er heel kinderachtig uit zien er zitten heel leuke modellen bij.