Maastrichtt

Ik weet dat er al best veel topics over bestaan maar ik ga zaterdag shoppen in Maastricht iemand tips??

Welke winkels en straten enzo?!

ik ga seffes ook nr maastricht. Pff ik was gistere ook geweest, ma de winkels ware dicht!!! (ik ben van België, ik wist niet dat 2e kerstdag een wettelijke feestdag was, dusja…:s)

Ma ge hebt daar enkele winkelstraten vlak naast elkaar, waarvan 1 de hoofdstraat is. En dan zijn er nu nog winkels bijgekomen een tijdje geleden (zoals H&M, The Sting, Van Haren, Kruitvat, S. Oliver,…) aan de andere kant van het marktplein waar normaal de markt staat op vrijdag.
Als ge er zijt zult ge de winkels wel zien :stuck_out_tongue:

Veel shopplezier! :slightly_smiling_face:

haha, grappig hoe je belgisch praat/typt Irisje17 :p.
wij gingen er misschien ook heen, maar nu toch niet:(. Helaas, want mijn nicht zit daaro ok op kamers dus dat was wel gaaf geweest. Verderw eet ik er niet echt de leuke shopadresjes.
Gewoon winkel in en winkel uit en maar zien!

Maastricht is leuk winkelen!! Je hebt geloof ik zo’n drie h&m’s, Lady Sting, Berschka (die is leeeeuk), Zara enzoo… Ik ken de echt kleine winkeltjes niet, want zo vaak kom ik er niet, maar het is wel erg gezellig om daar te gaan shoppen!
En je moet friet gaan eten bij Reijts (als je dat zo schrijft dan :stuck_out_tongue:)

H&M, sting, berschka, nike, bijenkorf en dat soort winkels waren leuk:D

het freithof (schijf je dat zo?)

outlett shopping

uhm… eens denken
je hebt er vanalles

mango,zara,h&m, kruitvat, hema blokker dept v&d bijenkorf mexx esprit
newyorker. men at work.
uhmuhm uhm uhm uhm bjorn borg.
lady sting. the sting. durlinger

je hbt er leuke winkels vind ik :grinning: