hee meiden,
ik ga dinsdag & woensdag naar maastricht… maar ik kom uit amsterdam; dus je begrijpt dat ik niet weet waar de topwinkels zitten.
waar zitten in maastricht van die kleine leuke winkels?
dankjewel alvast ! xx
hee meiden,
ik ga dinsdag & woensdag naar maastricht… maar ik kom uit amsterdam; dus je begrijpt dat ik niet weet waar de topwinkels zitten.
waar zitten in maastricht van die kleine leuke winkels?
dankjewel alvast ! xx
Ik weet alleen waar ze zitten als ik er zelf rond loop, zo uit m’n hoofd niet.
Kom er ook niet vandaan trouwens.
Gewoon kwestie van het centrum in gaan, lekker rondslenteren, de kleine zijstraatjes in lopen, denk ik?
Ik woon daar in de buurt en het is heel makkelijk, vanaf het station in een rechte lijn doorlopen en eerst kom je in wyck en dan ga je de brug over, daar liggen alle winkels al zoiets. bijenkorf, v&d, hema, maar ook berschka, voor ieder wat wils.
Wel al van een tijd terug, maar misschien heb je er wat aan: http://www.girlscene.nl/fashion/hotspots/maastricht
Als je met je rug naar de bijenkorf staat is daar links schuintegenover een hele leuke schoenenwinkel naast de invito.
Volgens mij heet ie Caroline Boix, geen idee of je die kent, maar daar hebben ze hele leuke schoenen ( vooral hakken ) die niet al te duur zijn. (:
Site gevonden: http://www.carolinaboix.com/home.html
Hij is wel spaans, haha.
Sommige schoenen zijn echt niks, maar er zitten hele leuke tussen.
En voor de rest gewoon een beetje in de zijstraatjes zitten de meeste leuke kleine winkeltjes.
@SugarrGiirl haha toevallig heb daar 2 weken geleden hakken gekocht!
Ik ben gisteren naar maastricht geweest
Er zit een heel leuk winkeltje met schoenen en het heet: mon france
als je via de brug komt dan moet je links en dan zit het aan de rechterkant ergens tegenover de bart smit volgensmij. En anders moet je het maar even ergens vragen.
Ook zit er een lush, dichtbij THE BODY SHOP.
thanks girlssss ! nog meer?
Als je vintage wat vindt is Traders pop een aanrader! zit in de heggenstraat dicht bij het Vrijthof! Daarnaas zit trouwens ook nog een soort van designer vintage winkeltje maar is wel heel stuk duurder!
super, dankjewel !