heyhey
Ik ga morgen shoppen in Maastricht. Ik ben er nog nooit geweest?
Weet iemand leuke winkeltjes?
xx
heyhey
Ik ga morgen shoppen in Maastricht. Ik ben er nog nooit geweest?
Weet iemand leuke winkeltjes?
xx
Ohh love Maastricht, daar woon ik
Lush is wel een leuke winkel, die heb je niet overal; dit is een winkel waar ze handgemaakte zeepjes en gezichtsmaskers enzo verkopen , heel leuk.
Traders Pop: maffe winkel met vanalles, van Patches tot band-shirts en van schoenen tot nepsnorren, je vindt er vanalles.
Is wel het leukst voor de meer alternatief geklede personen, ze verkopen bijvoorbeeld veel Vans en Emily the Strange enzo. Maar een kijkje nemen is wel de moeite waard
Leuk om iets te eten/drinken; Coffeelovers schijnt een hip cafe te zijn.
H&M natuurlijk
Nee uhm ze hebben veel winkels maar veel daarvan vind je ook wel in andere steden; Bijenkorf, Mango, Zara, H&M beauty, H&M divided, en nog een grote H&M, Sieraden dingen zoals Six en Accessoirize enzo… zo kan ik nog wel ff doorgaan
uhhmm verder kan ik eigenlijk niet echt ergens op komen… Maar dat zie je verder dan wel , toch?
Veel plezier, xx
Maastricht is coohoool !
Veel plezier !
I love de H&M en de nieuwe Bjorn Borg Store!
xSasjex bedankt voor de tips! Kben helemaal los gegaan in de Traders Pop! zooo’n gave winkel
Maastricht is echt een leuke stad, zeker een aanrader!
In de hotspots staat ook Maastricht
Maar Maastricht is leuke stad, Different is een leuke winkel, en voorderest hebben ze wel heel veel leuke winkels
Aaah jammer dat je er al bent gweest. ik shop altijd in Maastricht. ik woon daar kortbij
ik heb er 1x geshopt, en tis daar echt heel leuk winkelen! echt jammer dat ik er zo ver vandaan woon
Even dit topic weer actief maken want ik ga zaterdag naar Maastricht waarschijnlijk !
Hebben jullie nog tips waar ik absoluuuut heen moet ofzo ?
Of een of andere straat waar de meeste winkels aan liggen ofzo ?
xxx
zeker ff naar de entre deux en mosae forum gaan , dat zijn zo’n overdekte ‘straten’ met allemaal winkeltjes (H&M etc.)
Is er ook een Xenos?
& dan bedoel ik echt dicht bij al die andere winkels.
Ik woon namelijk in België,
en ben nog nooit in een Xenos geweest (a).
jup, in de entre deux ligt die
Ik woon in Maasticht (L)!
Maastricht…
ik woon ook in België, dus zo vaak ga ik er ook niet heen,
maar ik ga ook zeker altijd in de Etos en de Xenos, want die hebben ze hier niet.
De Berhska:)
Ik ben er geboren
heb er gewoond tot me 11de
en woon nu al 3 jaar in nijmegen,
I WANT BACKKKK
maar ff terug naar t topic
Er is vorig jaar ofzo een nieuw winkelcentrum bij gebouwd
daar moet je zeker naar toe
Een hele grote Woman at work
ik zou zeker naar die winkel gaan
Ik vond de Body shop wel leuk daar;) en ze hebben ook de Newyorker enzo… Die heb je niet waar ik woon xD
Er zijn massa’s winkels die ze hier niet hebben.
Etos, Xenos, Action, Douglas, Da, De Tuinen, Kijkshop.
Zijn deze winkels in maastricht: Ons Vintage, Rice, Outfitters Nation, New Yorker, accessorize, wonder woman en Pakhuis Oost ?
& liggen die een beetje in het centrum? (a)
De babashop <3!!! En uh Britain. Idd ook de traders pop. Verder kan ik zo gauw niks bedenken.
New Yorker ligt in het entre deux, Accessorize in de grote staat, rechts van de Bijenkorf, Wonder woman weet ik niet zeker, maar zou wel kunnen.
De rest weet ik niet.
& oja de Zara vind ik soms ook wel leuk. De Expo is ook wel melig.
Wat is de babashop?