Maastricht shoppen - adressen ?

ik ga morgen winkelen in maastricht, maar we zijn er nog nooit geweest.
Weten jullie straten met leuke winkels? Het hoeven niet tweedehands / speciale winkels te zijn, Meer h&m, schoenenwinkels, Lady sting enzo.
Alvast bedankt :flushed:

eigenlijk loop je vanaf t station de stad binnen, eerst een lange straat en dan loop je recht tegen de bijenkorf aan. Dan zit je in t centrum, als je naar links gaat zijn er allerlei boetiekjes, en rechts zara vero moda etc. en voor de H&m (er zijn er 2) moet je even doorsteken, dus als je op die grote winkelstraat bent ergens naar rechts gaan en dan kom je op een plein uit waar de h&m ligt, en nog vanalles ;p

Niet zo moeilijk om te zoeken toch? http://www.girlscene.nl/fashion/hotspots/maastricht

ik kom zeker wel 1x per maand in Maastricht, dus ken 't wel uit mn kopje :slightly_smiling_face:
Je loopt vanuit het station steeds rechtdoor. Als je bij de Maas(de rivier door Maastricht:P) aankomt, steek je die brug over. Als je de winkelstraat inloopt, zie je helemaal vooraan aan de linkerkant de ‘DIFFERENT’. Daar krijg je merken zoals only, diesel etc. Aan het einde van de straat ligt de Beijenkorf, en als je naar rechts komt, liggen in die hele straat bekende winkels. Er zijn ook verschillende zijstraatjes die op marktpleinen uitkomen, waar nieuwe winkels zijn. Het Entre deux is ook leuk om te winkelen, daar ligt de ZARA, H&M divided, Men @ work, Bjorn Borg, Mango, Expo en nog wat winkeltjes. De grote STING in zo’n nieuw winkelcentrum is ook erg leuk.

in de grote straat liggen o.a. bershka, bijou brigitte, sting, six, claires enz, er zijn 3 h&m winkels: beauty (in een zijstraatje), H&M voor jeugd (in de entre deux) en H&M voor kinderen, vrouwen, accesoires, ondergoed, bikinis enz(op de markt), en nog de new yorker, vera moda,mango, zara, (wo)men@work enzz…(entre deux)
de meeste winkels zijn dus in de entre deux en in de grote straat.

haveeee funnn!

en er zijn heel veel schoenen winkels in de straaat uuh hoe leg ik dat uit…
als je van het station komt recht door lopen over de maas dan loop je tegen de bijenkorf aan en dan moet je naar rechts en dan rechtdoor blijven lopen(straat van blokker, schoenenreus, veel schoen voor weinig poen, funfun) hier in deze straat zijn nog meer schoenenwinkels.

als je deze straat trouwens uitloopt kom je bij e markt en als je dan rechtdoor loopt kom je bij de h&m en als je net voordat je de h&m ingaat naar rechts gaat kom je ook nog bij s’oliver, sting, esprit, van haren enzo.

en in de straat van de H&M beauty… hier kom je door vanuit bovenstaande beschreven straat (straat van blokker, schoenenreus, funfun enz.) uit te lopen zodat je op de markt komt en dan niet recht door te lopen maar naar links te gaan op de hoek tegenover de kruidvat. en dan weer de eerste straat in te gaan naar links… bovenaan deze straat is ook een leuke schoenenwinkel voor schoenen onder de 20 euro! in deze straat ligt trouwens ook venetiaaaaa hier krijg je heeeerlijk ijs!

HIHI hele route beschrijving ik zou het maar uitprinten ofzo als je hier graag naartoe wilt xD

outlet shopping roermond

-