De titel zegt het eigenlijk al,
Is maastricht leuk om te winkelen/dagje weg?
Ik ben er nog nooit geweest en vraag me af of het de moeite waard is om er heen te gaan of niet.
Anyone?
Ja ik vond het heel leuk.
Ik ben er een keer geweest, puur om te winkelen met een vriendin, en we waren na een paar uur uitgekeken :’) Maar dan zijn we ook niet echt op zoek gegaan naar leuke boetiekjes oid, en dat is al een paar jaar geleden dus misschien vind ik het nu wel leuker!
Ja, zeker! Ik kom er minstens 2x per maand en nog steeds slaag ik er altijd. Plus nu met Magic Maastricht of Maastricht Winterwonderland (geen idee hoe het dit jaar heet haha. Een soort kerstmarkt in ieder geval!) is het zéker aan te raden, mocht je snel uitgekeken zijn in de winkels kun je daar nog een uur of 2 rondhangen
Absoluut een go!
Vind het zelf wel één van de leukste winkelsteden in Nederland.
Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Zijn er ook (de standaard) leuke winkels dan?
zoals zara, h&m, dat soort dingen?
Zara, Mango, 2 keer H&M, 2 keer Lady Sting, America Today, Hollister, NewYorker, Maison Scotch, Invito, Sneakers, 2 keer de Pro, noem maar op. + kleine boetiekjes zijn ook echt de moeite waard (:
Meeeeeer dan genoeg
Zara, 3 H&M’s, 2 Vera Moda’s, Mango, Only etc.
En aan de horde mensen te zien die hier vandaag over straat liepen hebben die zich iig wel vermaakt
Oh en sinds kort is een ongeveer 3x zo grote nieuwe Bershka geopend.
Ik ben er een maand geleden geweest om te shoppen en dat was gezellig daar & ze hadden inderdaad heel veel leuke winkels, dus ik zou er zeker naartoe gaan ja
Vooral rond deze tijd is het er trouwens altijd erg gezellig.
Met de kerstmarkt en schaatsbaan op het Vrijthof (:
Bijenkorf, The Sting, New Yorker, H&M, Pro, Vero moda, Mango, Lush, er is echt van alles te vinden. Er zijn ook meerdere H&M’s alles ligt op zich redelijk dicht bij elkaar.
I love Maastricht! Heb altijd het gevoel alsof ik in het buitenland ben als ik daar ben.
Het is zo’n mooie stad, holy crap, alleen ik ben niet zo’n fan van de Maastrichtenaren.
Nee inderdaad, heb een aantal Maastrichtenaren leren kennen en ze waren gewoon stuk voor stuk niet leuk :’).
Maastricht is zelf wel leuk, maar zou er niet voor een tweede keer heengaan.
Ik voelde me ook een buitenlander haha, kon de mensen daar ook niet zo heel goed verstaan :’)
haha okee thanks !
Ik ben/was namelijk opzoek naar een leuke plaats om in de kerstvakantie heen te gaan,
but i think i’ve found it
T wordt maastricht dan haha ;d
Go! Erg leuke en mooie stad. Echt een aanrader.
Doeeeeeen!
Ik vind maastricht heel leuk, ik zou alleen niet ook perse voor de kerstmarkt gaan want die is echt niet heel bijzonder. Er staan zegmaar veel lederkraampjes, sjalen/mutsen/handschoenen kraampjes en van die noosa armbanden kraampjes en voor de rest dan nog heel veel vreettenten. En dan van alles ook nog 5 keer dezelfde dingen. Dus daar zou ik niet heel veel van verwachten, hoewel het schaatsen natuurlijk wel leuk is en er ook een reuzenrad is.