maar je hebt een vriendin..

Ik weet niet wat ik er mee moet. Die jongen is zo lief, hij zegt zulke lieve dingen die geen een jongen ooit tegen me gezegd heeft. Maar hoe kun je dat allemaal zeggen terwijl je een vriendin hebt?
Ik vind hem echt leuk. Maar da’s ook niet zo gek hij is lief, leuk, knap, sociaal, leuke vrienden.
Wat wil je nog meer? Juist; Dat het uit is met z’n vriendin. We zouden nog een keer gaan afspreken. Want je wilde me bij je hebben (niet dat ik dat erg vind). Maar dan ga ik hem nog meer leuker vinden. En volgens mij gaat het echt niet zomaar uit tussen hun.
Wat moet ik doen?

vraag welke kant het opgaat tussen jullie, of hij er ook zo over denkt. Als hij jou ook leuk blijkt te vinden moet hij een keuze maken, jou of je vriendin. Anders houdt hij jullie allebei aan het lijntje!

Het jezelf niet aan doen… Ik zou het gewoon met rust laten allemaal. Je zegt zelf al dat je denkt dat het niet uitgaat met zijn vriendin… En stel je hebt zelf een vriend, zou je het niet leuk vinden als een ander meisje met hem aan de haal ging, dus vanuit haar gezien zou je het ook willen laten…

xx

Hmm vraag het aan hem. Niks is vervelender als geen duidelijkheid. Als hij niet echt een fatsoenlijk andwoord geeft …tja dan is hij toch niet zo perfect.

zelfde situatie, vroeg hem waarom hij het deed
hij dacht dat het allemaal een grap was tussen ons en dat ik dat ook wel wist…

wist ik ook maar dacht hij er íets van meende…