maar hij weet het!

Al heel lang vind ik een jongen uit mijn klas leuk , ben best wel goed met hem bevriend ik kan hem bijv. alles vertellen.
Ik vertel hem dan ook bijna alles, behalve dat ik hem leuk vind.
Maar nu is hij er dus achter gekomen.
Hij doet eigenlijk gewoon het zelfde tegen me, lacht veel naar me, doet gewoon vrolijk. Hij heeft aan 3 vriendinnen gevraagd of een een geheim voor hem hadden, en toen zeiden ze nee.
Aan mij heeft hij nog niks gevraagd.
Ik denk dat hij het weet, maar niet zeker is, anders zou hij het niet aan iedereen vragen.
Maar ik heb echt geen idee hoe ik nou moet doen, wat als hij vraagt of ik hem leuk vind?
Volgende week geef ik ook een feest waar hij ook komt.

&
Wat voor dingen kan je op een ‘feest’ ( jongens & meisjes ) doen? er komt ook 1 jongen die een van mijn beste vriendinnen leuk vind.
We dachten al aan flesje draaien :stuck_out_tongue: Weet iemand nog iets?

x

Uhm, misschien weet hij het wel helemaal niet? Hij komt misschien nog wel naar jou toe, en misschien vind hij jou ook leuk anders zou hij denk wel droger/anders doen.
En gewoon filmpje kijken, en ja flesje draaien etc

[i][b]Bij mij weet iemand het ook :frowning_face: Iemand had het gezegt maar hij gedraagt zich niet anders gewoon normaal, ik doe alsof ik er niks van weet
laatst zei hij nog Heeft die meisje nog wat gezegt op msn?
ik zei nee, maar het was wel zo hij dacht zovan jaja,
Ik wil niet meer op hem zijn maar hoe :frowning: ?

[/b][/i]

en als hij met flesje draaien nou eens een ander meisje moet zoenen?:stuck_out_tongue:

Ja daar zat ik ook al aan te denken, is misschien toch niet zo heel slim?:3