Maar hij heeft al een vriendin ..

Lieve meiden,
ik zit met een (vrij) groot probleem!
Mijn ‘crush’ heeft al een vriendin!
Alleen hij weet niet wat hij moet want 'we zijn alletwee even leuk ’ alleen hij zoent me wel enzo en hij gaat dus wel vreemd, dat vindt ik wel heel erg!
Maar hij is zo leuk… En misschien kiest ie duswel voor mij maar wat moet ik doen? doorgaan ermee en afwachten of maar meteen afkappen? ik heb al met hem gepraat met hem toen ie bij me was het is ook erg moeilijk voor hem zegt ie maar dat snap ik ook wel… maar wat moet ik nou doenn :frowning_face:

xxxxliefss

Hij is niet te vertrouwen. Als hij zijn huidige vriendin kan beflikkeren kan hij dat ook wel bij jou.
Plus je kan het niet maken tegenover dat arme meisje die van niks weet.
Laat hem gaan!

Hij zoent je? WTF, wat een trieste gast.
Gelijk dumpen.

Als hij bij haar vreemdgaat, gaat hij dat ook bij jou doen. En twijfelgeval zijn lijkt me niet fijn. Hij moet 100% voor jou gaan!
Oftewel; laten gaan die jongen

Af af af af af af af af af AFBLIJVEN.

En zeg hem dat hij eerlijk moet zijn tegen zijn vriendin, wat een klootzak. Ik vind jou trouwens ook heel egoïstisch.

Je werkt dus mee met een jongen die vreemd gaat?
Lekker goedkoop en makkelijk ben jij meid :wink: .
Echt bleh vies gewoon dit joh. Nou ja, hetzelfde zal jou sowieso ook overkomen als je met deze jongen door gaat.

‘Jullie zijn allebei even leuk.’ Met andere woorden dus : ‘Mijn vriendin merkt niks van dit alles en jij bent gewoon dom dat jij meewerkt. MAKKELIJK EN VOORDELIG VOOR MIJ DUS.’

Alsjeblieft hoor bespaar mij deze bullshit. Stop met die jongen, want jij zal op het laatst huilen.

1. Hij heeft een vriendin.
  2. Dit betekent dus dat hij niks met jou heeft.
  3. Hij gaat vreemd.
  4. Waarschijnlijk liegt hij ook nog eens over het ‘leuk vinden’.
    Houdoe en bedankt, zou ik zeggen tegen hem.

Dat vind ik nou ook wel weer een beetje overdreven hoor. Zij is single, en als zij verliefd op hem is en hij zoent haar dan gaat ze dat toch niet afwijzen? Het is die jongen zijn eigen keuze of ie trouw is ja of nee, vaste relatie moet je daar wel nooit mee beginnen want eenkeer vreemdgaan is altijd vreemdgaan. TS is pas fout bezig als ze hem gaat verleiden ofzo.

Hij heeft een vriendin. Dat is al een no-go. Daarnaast, if he cheats on her, why wouldn’t he cheat on you?
Dan nog: Hij kiest niet voor je, waarom wil je hem dan uberhaubt nog?

Ik vind het niet overdreven :grinning: :grinning: :grinning: .
Hij gaat vreemd met haar en zij laat dat toe.

Ach, soms doen mensen gekke dingen als ze verliefd zijn.

Ten eerste die vriendin weet het allang en haar boeit het niks,
ten tweede het is klaar met die jongen dat jullie t even weten

zo zijn mijn ouders ooit bij elkaar gekomen, haha. het kán dus voordelig voor haar uitpakken maar ik zou het echt niet aanraden, dikke kans dat hij niks serieus wil. en daarbij: bedenk jij je eens even hoe jij je zou voelen als iemand met jouw vriendje zou lopen zoenen? ik zou niks liever willen dan dat meisje persoonlijk haar nek omdraaien. sorry.

Hij is duidelijk een vreemdganger en hij heeft nog niet eens voor je gekozen. Waarom wil je uberhaupt nog iets met deze jongen? En als hij vreemdgaat bij haar, is de kans groot dat hij dat ook doet bij jou. Zoek een ander!

En daarbij, denk je eens even in hoe het zou zijn als jij dat meisje was. Als je echt de ballen hebt dan vertel je haar dat haar vriend vreemdgaat.

Hebben we toch al verteld? jemig t is toch over zeg ik net?

Is die relatie geindigd in 30 min :flushed:

ja ik dus ook :flushed:

we hadden niet?