'Maar het was zo leuk,' (COMMENTAAR GRAAG!)

dat is leuk om te lezen (:
ik heb al een half stukje af maar moet eerst voor een toets leren en ben nog niet helemaal tevreden, dus misschien vanavond maar dat durf ik niet te beloven ;p

Stukje toegevoegd (;

het is erg leuk en het leest ook fijn
ik wil graag meer lezen van jouw verhaal
xx

Ik heb al een halfstukje klaar liggen maar ik heb de komende 3 dagen repetities dus ik ben bang dat het vrijdag op zn vroegst wordt
ik vind het wel fijn om te horen dat mijn verhaal gelezen word!
en graag nog steeds tips :grin:

UP

Leuk hoor, alleen te korte hoofdstukjes :slightly_smiling_face:

hmm jaa, maar om het nou stuk 1 enzo te noemen vond ik een beetje raar…
ik kan het ook gewoon wel doen? of dat hoofdstuk weglaten zegmaar, ik weet niet haha iemand ideeen? xx

Leeeeuk! <3

Hoofdstuk 8 toegevoegd (:

up

Tenzij nu iemand reageert dat ik per se door moet schrijven, neem ik even een break. misschien dat ik het over een maandje nog eens probeer, maar ik zit nu met iets anders in mijn hoofd en heb niet echt het idee dat iemand het erg vind al stop ik even haha. Ik denk ik meld het even :wink:

ik zou het HEEL leuk vinden als je door ging,
echt super :grinning:
maar als je er geen zin in hebt enzo,
dan moet je t niet doen,
dit is ook voor jouw plezier natuurlijk =)

hmmm nou in dat geval, ga ik denk ik mijn andere idee bij dit verhaal toevoegen! haha ik hoop dat het lukt

Ik heb een hoofdstuk toegevoegd:D

LEUKLEUK

ik weet niet wat je beter zou kunnen doen want ik vind het echt geweldig =D
echt jammer dat dit geen lopend verhaal is zegmaar

tochsnelverder(A)

Oehh, echt een heel leuk verhaal
je moet cker verder :drooling_face:

Hoe bedoel je lopend verhaal? dat het volgende hoofdstuk steeds ergens anders begint?
Want dat is wel steeds zo, maar dat vind ik zelf ook wat minder, maar omdat het heel vaak lastig is verder te schrijven bij dat punt neem ik maar gewoon een sprong in de tijd haha. Het volgende stuk gaat denk ik wel verder met de blinddoek, maar willen jullie dat het kinky wordt of romantisch hahaha
en misschien tips hoe ik het beter in elkaar kan laten overlopen?

ik bedoelde met lopend verhaal eigenlijk dat er dagelijks ofzo wordt gepost ,
maar ik weet dat dat heel veel tijd kost…
maar ik vind niet erg dat t verwisselt qua tijd enzo,
maar je MOET verder met de blinddoek, sowieso =D

kinky-romantisch…
mh… zelfweten,
jouw verhaal ofc.
en ik vind t altijd leuk =D

Snelverder(A)

hahah okee ik ga dan even wat bedenken (:
jaa ik weet dat dr veel tijd tussen zit maar ik heb niet zo veel tijd want ben deze winter echt eng vaak ziek, niks ernstig ofzo maar mis wel super veel werk op schoold at ik allemaal moet inhalen ;p
maarja ik heb nu toetsweek en maandag helemaal niks dus ik ga even kijken of ik wat kan verzinnen haha ! x

Ik ga het volgende hoofdstuk droppen!