Maar 1 vriendje gehad ;$

*

ik heb nog nooit een vriendje gehad -.-

Nou boehooee zeg

Komt wel.
Niet wanhopig worden en gaan zoeken, zoiets komt vanzelf op je pad.

Wat een ondergang. (sarcasme)
Wat maakt het uit?

Wees blij.
Vriendjes brengen alleen maar gezeik met zich mee!

Ik ook niet, ik en ben 18
Maarja, ik stel ook best wel eisen, ik wil namelijk ook nog eens verlieft zijn op deze dude. Ja, eerlijk waar! En ik ben nou eenmaal nooit verlieft. Ik neem aan dat jou vriendinnetjes ook niet echt verlieft waren.

de een vind nou eenmaal eerder iemand dan de ander, en k denk niet dat die vriendinnen van je nou zo blij zijn, ze hebben dan wel al 4 vriendjes gehad maar t is dus ook al 4 keer uit gegaan en dat is ook niet echt leuk.

Beter leren typen.

Sorry maar ik vind dit nogal een onzin probleem. Jippie je vriendinnen hebben bijna een handvol versleten. Daar zou ik niet zo blij mee zijn.

Moest het nu nog zijn dat je een vriendje wilt omdat je iemand op het oog hebt die je leuk vind maar die je maar niet kan krijgen, goed.

Maar een vriendje om een vriendje te hebben en aandacht te krijgen etc. vind ik toch wel een beetje wanhopig.

Nou, als je veel behoefte hebt daaraan kan dat wel wat uitmaken…

Mijn vriendinnen zijn 15 en hebben stuk voor stuk nog geen vriendje gehad, laat staan gezoend. Wat is het probleem? Jouw vriendje komt nog wel. Wees niet zo wanhopig.

Ja, maar niet als je indruk wil maken op je vriendinnetjes die al handenvol jongens hebben versleten.

nee, niet om aandacht te krijgen etc., ik heb inderdaad iemand op het oog’

wie zegt dat ik indruk wil maken op mijn ‘vriendinnetjes’?

Nou, dan flirt je toch met hem en hoop je dat hij je leuk vind?
Wat was nou je probleem?

Okee ik heb er nog 0 gehad?
en ik me er ook verder niet druk om xD.
ware kom je vanzelf wel tegen.

Wat een schande zeg, dat je nog geen vriendje hebt gehad. :expressionless:
Kan echt niet hoor, zou maar snel een andere identiteit aan gaan nemen ofzo.

Doe normaal.

Ik heb er ook nog maar 1 gehad? Een meisje die ik ken (en waar ik vroeger vriendinnen mee was) wil zooo ontzettend graag een vriendje en zit nu wanhopig achter de jongens aan, ik weet niet of je daar nou zo blij van wordt… Een vriendje komt heus nog wel :]