Maar 1 dag ongesteld?!

Dag Dames,

Ik heb een vraag. Ik ben deze week in mijn stopweek maar 1 dag echt ongesteld geweest. Ik slik mijn laatste pil op vrijdag en dan wordt ik meestal rond dinsdag of woensdag ongesteld, dit houdt dan rond zaterdag of zondag weer op. Nou ben ik deze week woensdag gewoon de hele dag normaal ongesteld geweest maar gisteren bijna niet meer, en vandaag ook niet. Terwijl dit dus normaal gesproken tot zaterdag of zondag zou moeten duren. Ik heb op internet gelezen dat dit ook door stress zou kunnen komen, dit is in mijn situatie opzich wel mogelijk maar ben toch benieuwd naar wat jullie denken…

Nu is mijn vraag dus: Heeft iemand dit van jullie ook af en toe?

Dat heb ik ook weleens :slightly_smiling_face:.

Wees blij (:

Hmm kan idd wel door stress komen. Ik heb ook wel eens dat ik bijvoorbeeld 2 dagen ongesteld ben, dan een dag niet, en dan een dag weer wel. Ook een beetje raar.

Goddank, ik ben dus niet de enige. Heb dit namelijk nog nooit gehad en begin me dan dus wel een beetje zorgen te maken.

@krullevaar
Tuurlijk ben ik blij dat ik minder ongesteld ben maar het kan ook een teken zijn dat er iets mis is :wink:

Het kan zijn dat je zwanger bent, ondanks de pil. Vaak zijn vrouwen dan gewoon nog ongesteld maar wijkt het wel iets af. (Mijn moeder was ook gewoon alle 9 maanden ongesteld)
Misschien een idee om een testje te doen als je geen maagd meer bent? (:

Het kan ook inderdaad door stress komen, mij lijkt het om eerlijk te zijn heerlijk! Haha.
Als je het echt niet vertrouwd kan je wel even de dokter bellen, meestal weten de assistentes er wel genoeg van om het telefonisch te kunnen bespreken. Liever te veel bellen dan dat er straks iets ergs aan de hand is toch? :slightly_smiling_face:

Thanks voor de reacties!

Een testje doen kan nooit kwaad inderaad.

ik ben altijd maar 1, 2 of 3 dagen ongesteld.
maar je kan altijd even een testje doen.

x

haha wees blij :stuck_out_tongue:

Dit, en ik ben sowieso maar 2 dagen ongesteld.

WAUW chill!

dat wil ik ook haha:P

Ik moest helaas noodgedwongen aan de pil, heb een hekel aan die dingen…

Ik ben namelijk elke dag ongesteld ( tot aan mijn overgang ) als ik niet aan de pil zit. Ben vorig jaar 6 maanden lang ongesteld geweest, elke dag , en toen half jaar weer goed omdat ik een 1 of andere pil kreeg, daarna weer 7 maand elke dag. Niemand weet wat het is, behalve dat ik maar aan de pil moest. Waar ik overigens erg ziek van word in de stopweek :frowning_face: kan het huis niet eens uit zonder door te lekken :frowning_face:

ik bloedde ook superveel, niet extreem lang ofso, maar gewoon heel veel n toen ik aan de pil ging werd t veel minder…

ik ben n keer 6 dagen te laat geweest door stress.

ik denk dat het idd stress is…

Wow, dat is zeker niet chill nee! Heel veel sterkte!

Ik heb net een test gedaan en ik ben niet zwanger. (olé)

Dus het zal waarschijnlijk gewoon door de stress komen!

Erg bedankt voor alle reacties!

Hoi ik ben een vrouw van 29 en ik heb een vraagje ik slik de pil altijd netjes en ik had het ook 6 dagen geslikt maar heb toen ook op de 6e dag onveilig seks gehad met me toenmalige vriend gelijk in stres maar de morningafterpil geslikt en daarna netjes de pil verder geslikt maar ik ben dus in mijn stopweek maar 1 dag ongesteld geworden dat was gister en nu is het niks moet ik me zorgen maken want ik heb geen relatie meer en ik wil niet zwanger worden .

Mvg g

Ik zou voor de zekerheid een zwangerschapstest doen. Maar waarom heb je een MAP genomen? Je gebruikt de pil dus volgens mij heb je geen onveilige seks gehad.

Ik heb een test gedaan en die was negatief dus en die map was in paniek omdat ze vaak zeggen als je de pil slikt dat het pas op de 7e dag pas werkt dus betere voorzorg dan nazorg maar gelukkig is alles goed en was het meer stres dan iets anders.en voor soa’s hoeft ik me geen zorgen te maken hij liet zich altijd testen en ik ook en we hebben beiden geen soa’s . Mvg