maandverband/tampons mee naar school

hallo,

school begint weer bijna, en ik ben in de vakantie ongesteld geworden… Hoe kan je maandverband ongemerkt mee naar school nemen. want ik heb een tas zonder zijvakjes, en dus is het een beetje ongemakkelijk als er tampons en maandverbanden in liggen… ik ben dus opzoek naar een doosje/tasje die ik kan gebruiken om in mijn boekentas te doen.

groetjes iris :slightly_smiling_face:

Gewoon in een broodtrommel dan?

Mijn tas heeft ook geen vakken, maar wel zo’n soort scheidings hoes of hoe ik dat ook moet uitleggen. Daar stop ik ze altijd.

Koop gewoon een klein make-uptasje en doe daar je spulletjes in. Ik heb ook weleens blikje gezien. Maar ik heb gewoon een etuitje in mijn tas zitten met dat soort spullen.

Ik heb altijd zo,n klein make-up tasje van de Action mee waar mijn tampons in zitten en ingepakt maandverband.

Klein make up tasje idd. Anders een minipennenzak, maar let wel op dat niemand die dan opeens leent voor een pen ofzo :stuck_out_tongue:

Ik heb btw ook een blikje, alleen die gebruik ik niet haha. Maar dat zou ook altijd nog kunnen.

okeeee, dankjewel. ik ga morgen bij de action kijken voor een etui/makeup tasjee

ik doe altijd een tampon in m’n bh als ik toevallig een wijd shirt aanheb :’)

ik frommel het op in m’n broekzak als ik tijdens de klas moet gaan.

en nu intresseert het me niet veel of ze het zien of niet,
of 'k ga gwn met m’n hele schooltas

even tussendoor om het gewoon in de topic te gooien: je moet je nooit schamen over iets wat normaal is bij iedere vrouw. (of althans de meerderheid)

Libresse had (lang geleden) van die leuke speciale doosjes voor maandverband. Misschien even googelen of ze nog bestaan?

Ik neem ook altijd mijn tas mee. Is best grappig, want dan weten mijn vriendinnen precies wanneer ik ongesteld ben.

En de jongens btw ook die bij ons staan in de pauze :’)

Ik gooi het gewoon altijd in mijn tas… heel de klas weet toch dat je ooit ongesteld moet worden, of al bent? wat maakt het uit?! ik zou me hier niet te druk over maken, maar als je het wel graag bedekt houd… koop bij de xenos of kruidvat (enz) een klein make-up tasje die geschikt is voor maandverband en niemand zal het merken dat jij maandverband of tampons in je tas hebd zitten! xx

Ik doe het altijd gewoon in een klein make up tasje, puur voor het gemak. Maar het maakt me echt niet uit als mensen het zien, kom op zeg, iedere vrouw wordt ongesteld. Niks om je voor te schamen!

Ik smijt dat gewoon los in mijn tas :’)
Gewoon een klein toilettasje/make-uptasje anders. Niet zo moeilijk toch?

ik plur het gewoon in mijn tas en idk als mensen het zien serieus i dont give a fuck

Ik schaam me er ook niet voor maar wil het niet los in mijn tas hebben omdat er troep ofzo tussen gaat zitten.
Ik haal het uit het kleine tasje en loop naar de plee.

Ik schaam me ook niet maar niet iedereen hoeft het te weten vind ik persoonlijk :’) Maar daar heb je broekzakken voor haha.

precies dit het is toch dood normaal om ongesteld te zijn, ieder meisje is het

Ik heb het in zo’n libresse blik/doosje die je een keer gratis kreeg.
Maarja ik schaam me dr niet voor , meisjes worden ongesteld op school en ja jongens lopen soms met een tent rond haha oke beetje oftopic