maandverband of tampons ?????

tampons
en hoeft niet van ob
en ik vind maandverband vies
en het stinkt

tampons

tampons for sure!

ik ben begonnen met kleine en daarna steeds grotere :slightly_smiling_face:. ik geef toe dat het in het begin een hel was om die dingen in te brengen maar na 3/4 keer krijg je er wel slag van en dan zul je zien dat het veel fijner is als maandverband.

ik vind tampons ook wat frisser…
het loopt er zegmaar niet uit dan :slightly_smiling_face:
en ik ben het nooit heel erg, dus gebruik altijd mini’s/lightdays.

@xashhh

welk merk gebruik je dan?

Wat heeft dit met seks te maken?
Ik vind zelf tampons fijner. Als het inbrengen moeilijk gaat kun je misschien een tampon met inbrenghuls gebruiken of OB procomfort, die gaan er bij mij heel makkelijk in (oke dat laatste klinkt dom xD).

waar blijft je bloed eigenlijk als je tampon draagt?
ik draag altijd maandverband.

in die tampon :stuck_out_tongue:

tampons!
mini ob for life <3

maandverband vind ik zoooo vies en onhygienisch

tampons,
eerste paar keer gebruikte ik ook maandverband maar het voelt alsof je een pamper aan hebt als het (bijna) vol zit dan voelt dat gewoon echt heel vies

ik gebruik trouwens meestal de eeste en laatste dagen mini of light days
en anders normaal

Ik ben het ook altijd heel heftig, daarom gebruik ik de eerste 2 dagen van m’n menstruatie tampons én maandverband.

Als je vaseline op de tampon smeert, kan het toch geen bloed meer opnemen? Of ben ik nou dom?

Ik gebruik ook het liefste tampons, maandverband vind ik echt vies.

Ennieweej, als je de tampon er niet inkrijgt, probeer het dan eens op een andere manier. Ga op de wc zitten bijvoorbeeld, ga met je benen wat wijder uit elkaar, en dan moet je hem er makkelijk inkrijgen. Ontspan, en als het pijn doet, haal je hem eruit en probeer je het opnieuw of verander je van richting, en dan glijdt hij er als het goed is makkelijk in :slightly_smiling_face:
Oefening baart kunst!

tampon.
ik vind maandverband vies & plakkerig.
(:

Tompons, ik ben het ook altijd heel erg, Ik gebruik dan normaal en verwissel het gewoon wat vaker, Ik vind het sowieso fijner zitten. :wink:

ik heb de eerste 2 jaar maandverband gebruikt, maar ben nou over gegaan op tampons een maandje geleden ofzo (:
en ik vind dat echt veel fijner, gewoon normale tampons van ob

Ik gebruik kruidvat en soms ob(die is soms goedkoper XD). Maar de large tampons van Kruidvat zijn wat dunner, maar werken voor mij wel veel beter. En ik ben ook altijd heel erg. De eerste dagen gebruik ik tampon + maandverband… Maar dat moet je zelf even uitproberen. :wink:

ik gebruik ook maandverband, maar
dat is ZOO stom ! het zit niet goed, je friemeld heel de tijd heen en weer,…
ik wil ook wel tampons maarja → als je dan op school bent en je moet het vervangen, dat is zo raar xd

Volgens mij ben ik de enigste die geen problemen heeft met maandverband xD

ik doe het allebei, mja ligt eraan hoe erg ongesteld je bent