maandverband of tampons ?????

hay allemaal…

ik gebruik altijd maandverband als ik ongesteld ben …
maar dat zit zooooo irri maar ik ben het altijd egt heeel erg kun j dan wel tampons gebruiken?? ik heb het 1 x gedaan maar dan doe ik large omdat ik het egt heel erg ben maar ik krijg em dr egt niet in ! het doet harstikke pijn…maar moet ik dan gewoon doorduwen of…?

xxxxxxxxxx

dan ben je waarschijnlijk toch een kleinere nodig en gewoon om de 2 uur (elke pauze op school) vervangen. (officieel kan een tampon 4-8 uur in blijven maar als je heel heftig bent niet… goh logisch) En als je eerste dag(en) iets erger bent gewoon een inlegkruisje erbij gebruiken. die voel je haast niet zitten want die zijn heel dun :wink:

Tampons

Ik gebruik pas tampons sinds eergister ofso, je moet 'm inbrengen als je heel vochtig bent.En probeer eerst je vinger eens in te brengen ipv een tampon.Bij mij werkte het iig. (:

Absoluut tampons. Smeer er wat vaseline op voordat je hem inbrengt. Het werkt een beetje als glijmiddel. Echt perfect:)
Succes!

koop tampons met inbrenghuls, dan lukt het meteen (:

heb ik ook in het begin gebruikt, zijn we heel makkelijk in te brengen alleen eruit halen deed best zeer want die zetten heel raar uit, worden helemaal plat(die van mij dan), dus is minder kwaliteit dan tampons van o.b(weet niet of je van ob ook tampons hebt met inbrenghuls?)

@ Baukjev

ik heb het ff opgezocht op internet en het bestaat wel van ob.
heb ze alleen nogniet in de winkel gezien

misschien stond je slecht, dat je de tampon zeg maar in de verkeerde hoek inbracht, gewoonlijk zit er bij een doosje tampons een bijsluiter met wat tips die misschien nuttig kunnen zijn aangezien je nog weinig ervaring hebt met tampons, en als de large echt te veel pijn doen kun je best een lichtere gebruiken, vaker verversen en er een inlegkruisje bij gebruiken, en tampons met een inbrenghuls zijn sowieso handiger in te brengen (ik weet niet dewelke je gebruikt) (:

(weet niet of je van ob ook tampons hebt met inbrenghuls?)

ik heb gebruik tampons van ob met inbrenghuls:)

Ik gebruik ook altijd die van OB met inbrenghuls.

ik gebruik op het moment ook maandverband, het zit zo onconfortabel
en ik denk atlijd dat mensen het door mijn broek kunnen zien. dus
loop ik ook niet graag, en trek ik shirtjes naar beneden haha. ik ga binnenkort
vragen of mijn pa tampons voor me wil halen invervolg :]

Tamponsss!!! for shure

als je begint met tampons gebruiken
begin dan met mini en doe een inlegkruisje in je onderbroek
vervang dan vaak zo leer je het beter, als je er een beetje aan gewend bent kan je large gebruiken
en zoals veel mensen zeggen kan je ook met inbrenghuls gebruiken dan zit ie meestal meteen goed
en ik gebruik zelf tampons ik gebruik OB Flexia
suc6 :stuck_out_tongue:

Toen ik voor het eerst ongesteld was kon ik ook nooit tampons inkrijgen. Ik snapte echt niet waarom het niet lukte, toen zei iemand een keer tegen mij wat sisterS ook zei, vaseline of wat glijmiddel of desnoods spuug. Dan glijd het er echt super makkelijk in!

ik ben nu anderhalfjaar ongesteld maar heb aan het begin ook een keer geprobeerd een tampon in te doen, maar ik werd er helemaal duizelig & misselijk van. heb het toen altijd maar bij maandverband gehouden, maar wil binnenkort toch maar eens een mini gaan proberen. zijn tampons nou werkelijk zoveel handiger?

vind ik wel. maandverband plakt altijd zo :s

in de zomer tampons en in de winter maandverband.

welk merk gebruiken jullie dan van maandverband of tampons?

tampons, gewoon van ob