Maandstonden op slaapfeestje

Dus zoals je in de titel kan lezen ga ik naar een slaapfeestje, maar ik heb mijn maandstonden. Normaal zou dat niet zooo erg zijn, maar het is een jongen die het organiseerd dus het is in zijn huis. Ik gebruik nog geen tampon dus dan is het best wel stom als ik elke keer met een maandverband naar de wc moet gaan. Hij heeft ook geen zussen ofzo dus dan hebben ze waarschijnlijk ook geen vuilbakje in de wc. Pff ik weet niet wat ik moet doen, ik denk dat ik vandaag eens ga proberen een tampon te gebruiken. Wat zouden jullie doen ? :s

Een prullenbak zal er echt wel staan hoor, dat lijkt me wel zo logisch in ieder geval…

Je kunt ook je maandverband ergens leggen dichtbij de wc? misschien is er wel een soort kastje ofzo, dan leg je het daar in (:

Er staat vast wel een prullenbak hoor, zijn moeder is het toch ook?

Sorry ik ben niet heel slim, Maar een tampon moet je ook weggooien toch?

Ik wil niet zeggen, een tampon mag je niet door de WC spoelen.

De kans dat er een prullenbak staat in de wc is klein… Maar misschien hebben ze een wc op de badkamer, denk dat daar wle een prullenbak staat? En anders loop je nonchalant naar de keuken om je handen daar te wassen en gooi je het snel daar weg… Ik zou trouwens wel een tampon gebruiken, denk dat misschien fijner is? Kans op doorlekken kleiner…

Ik zou toch een tampon gebruiken, het valt best mee en je kunt hem gewoon door het toilet spoelen. Succes!

Niet iedereen heeft een prullenbak hoor? Wij ook niet en we zijn met 4 vrouwen. Bij vriendinnen ben ik er ook nog nooit 1 tegengekomen.

Wikkel gewoon de tampon/maandverband in wc papier en loop naar een prullenbak?

Uhm nee dat kan niet. Staat zelfs in de gebruiksaanwijzing.

Je mag een tampon NIET door het toilet spoelen!

snuggere harrie

^laughing7.

Toen ik dit las dacht ik even aan iets. Ik heb een keer op school in de 1e klas maandverband door de wc gespoeld en toen was alles verstopt :grinning_face_with_smiling_eyes:
Wist ik veel hahaha.
Succes en veel plezier!

^ aahah jij dik in paniek zeker xD

ot: ik ben ook wel eens gezinnen met vrouwen thuis tegengekomen zonder prullenbak. vraag anders aan vriendinnen of zij met hetzelfde zitten ?

Misschien staat er in de badkamer wel een prullebakje?
Daar moeten immers ook plukjes haren, lege shampooflessen en oude tandenborstels worden weggegooid.
Anders doe je het even in een wcpapiertje in je broekzak en dan loop je daarna nonchalant naar de keuken en mikt het daar weg? :’)

ok dankje voor de tips ! :slightly_smiling_face: