Maandfactuur h&m?

Ik shop meestal online bij h&m en ik heb per ongeluk ‘‘maandfactuur’’ aangevinkt. Er staat dat het pakketje vandaag wordt verzonden op de site. Maar hoe zie ik/wijzig ik waar ik het pakketje kan ophalen? Ik wil dat het thuis verzonden wordt… Als ik op ‘‘volg pakketje’’ klik kom ik dit tegen op de postnl site

Vanwege een technisch probleem komen de werkelijke levertijden op dinsdag 1 mei niet overeen met de getoonde levertijden in MijnPakket. Geplande zendingen voor die dag worden wel gewoon bezorgd.
Onze excuses voor het ongemak.

Ik snap er geen bal van!!!

Een maandfactuur heeft toch helemaal niks te maken met de plaats van afgifte van het pakket?

Maandfactuur heeft niks te maken met waarnaar toe het verzonden wordt he! Je bestelling word gewoon bij je thuis afgeleverd.

Ja maar waarom ontvang ik het dan niet vandaag?

Omdat het vandaag misschien Koninginnedag is, dat een nationale feestdag is en bijna iedereen vrij is dus ook de bezorgers?

^ Ok niet schieten

Haha nee hoor, maar dat kan je zelf toch ook wel bedenken :’)

Snugger.

De buschauffeurs etc doen anders ook gewoon hun werk vandaag :slightly_smiling_face:

^Ja omdat die nou eenmaal een baan hebben die nodig is zeg maar. Bezorgers doen geen werk wat per se door moet gaan, maar als het goed is komt je pakketje dus morgen.

Ok ok thanks!

Veel plezier met je nieuwe aankopen :slightly_smiling_face:

http://28.media.tumblr.com/tumblr_lxi2f67QYt1qd0s1wo1_500.gif

Flauw, maar het moest echt.

^ hahaha??

Hier is sowieso een algemeen topic voor.

^ Als ik dat wist had ik sws niet een aparte topic aangemaakt. Sjeetje

Dat wist je blijkbaar niet, maar dan weet je het voor de volgende keer en kan hier een slotje op (;

H&m topic.