Okee fuck it als hier al een topic over gaat maar ik kon zo snel niet echt iets wat ik bedoel vinden dus graag niet erop reageren met dat dit topic al bestaat A.
Goud nu mijn verhaal:
Ik ben al vaker aan het daten met een jongen (we hebben al 2 x iets gedronken bij een cafeetje(a))
en nouja we vinden elkaar allebei wel leuk en alles, dus we willen maandag weer afspreken.
En ik wil dan eigenlijk wel met hem zoenen en alles want dat is op de vorige dates nog niet gebeurd… maaar dit komt er niet echt van als we wat gaan drinken ofzo want dat is zo awkward met al die mensen erbij. Maar weet iemand wat we wel kunnen doen?
Hij kan niet bij mij thuis komen want er zijn dan allemaal mensen bij ons thuis (ja lang verhaal) en volgensmij kunnen we ook niet bij hem thuis afspreken…
En bioscoop tja dan komt het er ook niet echt van zegmaar (heb al eerder met een crush meegemaakt) dan zitten we een beetje naast elkaar en alles want we worden dan neit echt intiem omdat we niet echt met elkaar praten en tja dan een eerste stap maken lukt gewoon niet bij ons:p
dus iemand tips wat we kunnen doen? :’)
xoxo
edit: jullie kunnen natuurlijk zeggen dat ik hem wat moet laten bedenken, maar hij zei: ja jij mag wel bedenken wat we gaan doen