Maandag date, wat te doen?

Okee fuck it als hier al een topic over gaat maar ik kon zo snel niet echt iets wat ik bedoel vinden dus graag niet erop reageren met dat dit topic al bestaat A.

Goud nu mijn verhaal:

Ik ben al vaker aan het daten met een jongen (we hebben al 2 x iets gedronken bij een cafeetje(a))
en nouja we vinden elkaar allebei wel leuk en alles, dus we willen maandag weer afspreken.

En ik wil dan eigenlijk wel met hem zoenen en alles want dat is op de vorige dates nog niet gebeurd… maaar dit komt er niet echt van als we wat gaan drinken ofzo want dat is zo awkward met al die mensen erbij. Maar weet iemand wat we wel kunnen doen?
Hij kan niet bij mij thuis komen want er zijn dan allemaal mensen bij ons thuis (ja lang verhaal) en volgensmij kunnen we ook niet bij hem thuis afspreken…

En bioscoop tja dan komt het er ook niet echt van zegmaar (heb al eerder met een crush meegemaakt) dan zitten we een beetje naast elkaar en alles want we worden dan neit echt intiem omdat we niet echt met elkaar praten en tja dan een eerste stap maken lukt gewoon niet bij ons:p

dus iemand tips wat we kunnen doen? :’)

xoxo

edit: jullie kunnen natuurlijk zeggen dat ik hem wat moet laten bedenken, maar hij zei: ja jij mag wel bedenken wat we gaan doen :wink:

uhm ergens heen gaan waar een bos is en dan voorstellen om even naar buiten te gaan voor een boswandeling :slightly_smiling_face:? of sws even ergens heen lopen en dan zijn er meestal wel genoeg kansen :slightly_smiling_face:

Gaan wandelen door de sneeuw, beetje praten, foto’s nemen en dan …
Nou dan weet ik het niet meer x’D Maak de zin af:’)

schaatsen?

bios kan wel makkelijk, gewoon beetje met elkaars handen spelen :stuck_out_tongue: en dan gaat dat meestal wel vanzelf. dat is mijn ervaring dan. en je kan idd een stukje gaan wandelen in een soort-van bos.

[i]Schaatsen, mss ergens buiten. En daarna wandelen door de sneeuw.

Echt een aanrader hoor :'D[/i]

En als je daarna vraagt of hij je thuis wil brengen? Zoenen op de hoek van de straat :wink:

gewoon zoenen!
schijt aan de andere mensen

maar schaatsen is heel leuk, skiën of snowboarden ook! (als je het allemaal kan natuurlijk en genoeg geld hebt)

Schaatsen is heel leuk idd. Of een sneeuwpop maken in het bos en sneeuwballen gooien. En soms staat er een cafeetje in het bos waar je lekker warme chocomelk of iets anders warms kan drinken.

Ik heb morgen een date! Ik moet met de trein naar den-bosch, dus ik hoop echt dat die treinen goed rijden.

ooooh, wat ben ik nerveus joh. :expressionless:
En hij brengt mij ook weer naar de trein, dus ik hoop echt dat het heeeeel leuk word!

Nu alleen nog gespreksonderwerpen verzinnen…

vermoeiend, volgensmy heb je zelf een stel hersenen gekregen by je geboorte

gelukkig neem jij dan nog de moeite om hierbij te reageren… jeetje ik vraag alleen om wat tips

~ Bedankt iedereen die me wel heeft geholpen! (:

idd wandelen in de sneeuw is nu wel leuk (en romantisch):stuck_out_tongue:
winkelen is ook leuk (alleen dan kan je niet echt zoenen) maar als jullie na het winkelen gaan wandelen in de sneeuw ofzo. of gewoon bij je thuis uitnodigen? ):

Muffins maken of iets anders bakken? (:

Als je een wii hebt,
ga wii’en.
Sla hem perongeluk en zeg; wil je er een kusje op :laughing:?
Of
alles wat hierboven is gezegd xD

per ongeluk-express. (:

Ik zou gaan schaatsen, is echt gezellig :slightly_smiling_face:

en als hij je dan naar huis toe brengt… genoeg gelegenheid om te kussen

Schaatsen ftw!

Schaatsen moet je doen…
Als je er niet goed in bent is het des te leuker… dan MOET je elkaars hand wel vasthouden…