Maakt grootte uit?

Hi meiden,

Ik heb dus 1 relatie gehad en dat was ook meteen mijn eerste keer seks. Mijn ex was best wel groot geschapen en met hem had ik echt super fijne seks waarvan ik ook echt genoot. Nadat het uit is gegaan, heb ik ook met wat andere jongens seks gehad, maar heb ik eigenlijk nooit meer dat ‘genieten’ gehad als bij die keren met mijn ex. Nu heb ik dus ook geen seks meer gehad met iemand met een hele grote piemel. Ik vraag mij af of dit komt omdat ik nu gewend ben geraakt seks te hebben met een grote piemel, of dat het misschien ook komt omdat ik voor mijn ex gevoelens had en voor de andere jongens niet? Die jongens hadden gewoon wel gemiddelde groottes denk ik. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik ben inmiddels bang nooit meer echt van seks te kunnen genieten als hiervoor. Die relatie is trouwens wel echt een paar jaar geleden inmiddels.

Tenzij een piemel heel klein is, dan kan ik echt genieten van elke maat. Hoewel, te groot vind ik nog vervelender dan te klein. Een jongen met een te grote piemel vind ik pijnlijk, niet lekker. Ik merk dat ik dan bepaalde posities niet wil en eigenlijk de penetratieseks ga vermijden. Dus, grootte maakt uit, maar alleen als het erg afwijkend is.

Eens met hierboven ^, gevoelens spelen daarnaast ook een grote rol bij seks, vind ik. Seks met een scharrel kan bijvoorbeeld ook heel leuk en fijn zijn, maar als er liefde bij komt kijken is dat vaak toch een andere ervaring.

Persoonlijk: ik vind groter echt veel beter.

Maar ik ken ook vriendinnen die anders vinden.

Het is persoonlijk denk ik.

Ik vind te groot ook pijnlijk dan zit ik de hele tijd te wachten tot hij tegen m’n baarmoeder mond komt.