maak me zorgen om een vriend

Hoi

Ik heb ongeveer een jaar geleden een jongen leren kennen op omegle en we zijn heel goed bevriend geraakt. We praatten bijna elke avond op msn, maar hij is nu al een HALF JAAR niet meer online geweest. Heel plots. En ik begrijp het niet goed meer. Ik heb hem al een mailtje gestuurd, zo’n 3 maanden geleden, voor het geval hij gewoon niet meer op msn kwam. Hij is tenslotte al wel 21, misschien dat hij dacht dat hij daar te oud voor was. Maar je mail check je toch wel eens, zeker in een half jaar :stuck_out_tongue:

Ik ben nu best ‘ongerust’ aan het worden. Ik begin al het ergste te denken, misschien is hij dood, door een ongeluk ofzo. Ik zit er nu al enkele dagen mee in mijn hoofd en ik kan hem op geen andere manier bereiken. Ik weet ook enkel zijn voornaam. En ik weet ongeveer hoe hij eruit ziet , but that’s it .

Ik weet niet goed of jullie me kunnen helpen, maar misschien hebben jullie andere verklaringen? Want deze gedachte, dat hij dood is, vind ik best eng.

EDIT: weet iemand hoe je kan instellen dat je verzoeken op msn wel/niet aankrijgt? Ik vind dit niet

Hij is trouwens uit dezelfde stad als mij.

Misschien was hij het gewoon beu en had hij geen zin om dat uit te leggen.
En bevriend worden met iemand van omegle is wel vreemd vind ik maarja…

Vreemd, hoezo? Bevriend is natuurlijk een groot woord. Het is niet zo dat ik hem in het echte leven ook zag.

Ja, ik snap best dat je bang bent ;o
Kan je hem ook niet op Facebook vinden?
Aangezien hij in dezelfde stad woont, kan het zijn dat jullie wat gemeenschappelijke vrienden hebben en dat je hem zo toch vind?

Misschien heeft hij gewoon geen zin meer in msn?
Toen ik 14, 15 was zat ik ook non-stop achter msn, maar nu 19 echt al 2jaar niet meer…
Mensen veranderen.

@Soulmedaillon
Hij heeft geen facebook… Gemeenschappelijke vrienden hebben we ook niet, hij is overigens 5 jaar ouder dan ik.

@GOTAHANGOVER
Ik zit ook niet vaak meer op msn. Maar ik heb hem een mail gestuurd, en ik weet dat hij zijn mails vaak las. En ik denk niet dat hij me gewoon negeert, dat zou ik vreemd vinden, want we hadden best wel een goede band. Ik denk dus echt dat hij een half jaar niet meer op zijn computer is geweest.

Wachtwoord vergeten of gehackt?
Het kan echt van alles, maar dan ook echt van alles zijn!

Ik zou me er niet te veel zorgen om maken.

Hmm, dan weet ik het ook niet ;o
Het zou makkelijk zijn als hij zijn voor- en achternaam had als e-mailadres dan kon je nog verder zoeken maar verder zou ik het ook niet weten ;o

Nee dat heeft hij jammer genoeg niet.

Als ik er tegen het einde van deze maand nog niets van heb gehoord ga ik hem nog een mailtje sturen. Als ik het zo lang kan houden haha.

Heb je geen telefoonnummer? Adres?

Niets behalve zijn voornaam, uiterlijk, ik weet dat hij in mijn stad woont en dat is het wel een beetje.

Misschien had hij een ander mail adres aangemaakt?

Kan je zijn naam en stad dan niet via Google zoeken? Heb je vast al gedaan… Maar misschien vind je wat?

Dat zou inderdaad wel kunnen.

Mijn email adres is opzich wel gewoon mijn voornaam en achternaam, en die kent hij wel. Dus dan zou hij me kunnen toevoegen als hij dat zou willen. OH DAMN ik besef nu pas dat ik nooit verzoeken aankrijg als iemand me toevoegt. Haha misschien heeft hij me al die tijd al toegevoegd, stel je voor.

Ik krijg dit inderdaad niet aan. Hoe verander ik dit?!

via hyves kun je een voornaam en daar achter de stad invullen dan komt er meestal wel iemand uit. maarja niet dat er nog veel mensen hyves hebben maar misschien heb je er wat aan. succes!

Ik ben nu een oude versie van msn aan het downloaden, daar komt het normaal wel op. Volgens mij ligt dit aan de nieuwe versie van msn. Ik hoop dat het lukt!