Maak me vaak zenuwachtig om niks

Even off topic: Waar doe je die surflessen, ik wil namelijk ook wel zoiets als surflessen volgen want ik kan een klein beetje surfen maar ik zou er graag beter in willen worden.

Verder heb ik geen tips sorry XD

Dit.
Af en toe ben ik ook zenuwachtig om niks. Omdat ik niet weet wat er gaat komen. Maar dan denk ik soms: ‘Oke relax. Er gebeurt vast niks’ en dan maak ik van dat gevoel een positief punt, en/of focus ik me op dat ene gevoel wat ik dán voel… zeg maar

hé dat adviseert mijn psycholoog mij ook! alleen heb ik moeite met mijn concentratie bij m’n gevoel houden haha.

goede tip! je moet gewoon dicht bij jezelf staan & rust hebben in jezelf. eventjes mediteren om tot jezelf te komen en dus nadenken over waar je nu staat is goed. zo kom je dus echt dicht bij jezelf, je moet van jezelf houden want dan weet je wat je waard ben. misschien wat vaag gezegd maargoed:P

Ik kan mezelf ook zo zenuwachtig maken. Maar dan echt nog om veel belachelijkere redenen. Dan heb ik een afspraak met iemand gemaakt (fysio etc.) en dan altijd als ik daar zit te wachten ofzo kan ik me helemaal druk maken of dit wel de goede tijd was en de goede dag.
De laatste tijd is dat wel veel minder. :")