Maak je haar glanzender, zachter en gezonder!

Erg aantrekkelijk, deze titel en nog mogelijk ook!
Het is mogelijk met een product wat de meeste van ons wel in het keuken kastje hebben staan!
Ik heb het over olijf olie (het liefst extra vierge), dit maakt je haar voelbaar zachter en zichtbaar glanzender! Sounds good right?
Ik heb het gister zelf (op de makkelijke manier weliswaar) uitgeprobeerd.
Ik zal jullie vertellen hoe het gaat!

We beginnen met de minder uitgebreide manier:

1. Stop een beetje olijf olie in een bakje
  2. verdeel de olie over heel je haar en masseer het in, ook over de hoofdhuid, zodat het lekker vet wordt!
  3. Laat dit een kwartiertje intrekken
  4. Stap vervolgens onder de douche en was je haar grondig met veel shampoo, je wilt zeker weten dat al het olie er uit is!
    Föhn het aan het einde nog een beetje en voilá je bent klaar!

De wat uitgebreidere manier

1. Verwarm olie in een pannetje, totdat het lauw is, je wilt je hoofdhuid immers niet verbranden.
  2. Smeer dit net als bij de eenvoudigere manier over heel je haar een hoofdhuid in.
  3. Steek je haar op en wind er lekker strak zilverfolie omheen
  4. Laat dit een halfuur zitten, wanneer de zon schijnt en het lekker warm is ga dan in de zon zitten met het zilverfolie, dit schijnt extra goed te werken.
  5. Na een half uurtje grondig wassen!

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben gehad, ik ga de uitgebreide manier zeker een keer proberen aangezien de eenvoudige manier bij mij al zo’n groot verschil heeft gemaakt!

xxx

Ik heb er weken over gedaan om de olijfolie uit mijn haar te wassen, dit nooit meer!

Dat is inderdaad heel vervelend! Ik heb hier geen last van gehad, je moet je haar zo grondig mogelijk wassen en meerdere keren tijdens het douchen.
Bijv. eerst een laag shampoo, uitspoelen en een heel klein beetje crème spoeling aan de onderkant van je haar.
Hierna je haar naar voren gooien daar ook goed insmeren met shampoo.
Hierna nogmaals uitspoelen.
Voor extra zekerheid kun je nog een keer een kleine laag shampoo aanbrengen.
Je moet wel zorgen dat je het grondig uit spoelt want wanneer er shampoo in je haar achterblijft wordt het ook vet!
Gebruik geen shampoo met olie erin, want dan kan ik mij voorstellen dat je haar vet blijft.

IK heb vaker gehoord dat olijf olie goed is voor je haren ,net zoals bier , en een rauw ei :stuck_out_tongue: maar niet aan mij besteed, ik pak liever mijn maskertjes haha :blush:

kokos olie krijg je makkelijker uit je haar (:

Echt niet :stuck_out_tongue:

Ik vraag me af wat ik verkeerd doe met kokosolie, maar mijn haar is echt supervettig als ik er kokosolie heb ingedaan. Ik gebruik nochtans deze: http://www.google.be/imgr…09&ty=13&biw=1440&bih=702 (dezelfde als Mascha van Beautygloss) En ik gebruik er maar een klein beetje van.

Het duurt echt 3 wasbeurten vooraleer het uit mijn haar is.