Maak je eigen Notitieboekje [Uitleg]

In een creatieve bui? Maak dan nu je eigen notitieblokje!
Maak je eigen Notitieboekje
~
Wat heb je nodig?

• 2 Floppy’s [Voorbeeld]
  • 2 Sleutelhanger ringen [Voorbeeld]
  • Stuk of 50 notitie blaadjes ter grootte van een floppy.
  • Perforator
    ~
    Hoe gaat het in z’n werk?
  1. Leg de 50 blaadjes op elkaar en leg er een floppy bovenop, zet met een potlood een stip in de gaatjes in de hoekjes van de floppy zodat je weet waar het gaatje zit op de blaadjes.
  2. Maak met je perforator gaatjes op de punten die je net aangetekend hebt, in de hoekjes. Zo krijg je in de 2 hoekjes die naast elkaar staan een gaatje.
  3. Leg 1 floppy onder het stapeltje blaadjes en 1 floppy er boven op. Schuif ze een beetje bij zodat de gaatjes van de blaadjes goed komen te liggen op de gaatjes van de floppy.
  4. Doe 1 sleutelhanger ring aan door het rechter gaatje, en doe er nog 1 door het linker gaatje. Let op, dit kost even wat spierkracht!
  5. Je kunt als je wilt de floppy’s nog wat oppimpen met stiften of stickers, maar je notitieboekje is nu klaar!
    ~
    Resultaat:

http://i51.tinypic.com/2mq2u5z.jpg

~
Heb jij ook zo’n creatief notitieboekje gemaakt? Show it! :grinning:

Ik heb al lang geen floppies meer

misschien leuk om een foto te plaatsen van jouw eind resultaat? :stuck_out_tongue:

Haha, van die van mij kan ik nog geen foto’s maken. Mijn camera is stuk. :c
Maar ik zal er ooit wel een keer een foto van maken! (:

Up n_n

Wat is een floppy? Of is dat voor mijn tijd, hihi.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat er nog heel veel mensen zijn die floppy’s hebben… Sommigen weten waarschijnlijk niet eens wat het is :stuck_out_tongue:

(het is een voorloper van de usb-stick, je kunt er vanaf de pc informatie op opslaan)

http://www.google.nl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.gorecovery.com/productsimage/floppy_disk.jpg&sa=X&ei=x2RATeDONIyZOuvc5K0D&ved=0CAQQ8wc&usg=AFQjCNG0d0htduFDPc53Kmr1m13wCtyN9A

of je koopt er gewoon een voor een euro… :angel:
zoals ik

^haha ja idd. Is een stuk makkelijker.

Aan Floppy´s kun je altijd wel komen, misschien hebbent je vader, opa/oma, buren nog wel een paar liggen. :3

Up n_n

Floppy ? :’)
Zoiets noemt toch een diskette ?

Oh floppy’s die dingen zijn zo schattig. Zo enorm groot en onhandig en past niet meer in mijn moderne laptop! Maar misschien is het toch handiger om gewoon een notitieboek te kopen en dan te pimpen ofzo. Is ook creatief :slightly_smiling_face:

o leuk :grinning:
ik ga het nu proberen :stuck_out_tongue:

floppies zijn leeeeeeuk :grinning:
echt jammer dat die niet meer worden gebruikt.

toen ik las flobbies dat ik dat het gewoon papier ofz was hahaa, maar gelukkig werd dat later ook uitgelegd. okeee dit is echtt dom dat ik dit zeg hahaa.
zie maar als een upje?

oow haha ik bedoel floppies xd

Je kunt met een perforator toch geen gaatjes maken in een floppy?

op zo’n floppy stond bij ons vroeger altijd het spel mall tycoon erop. Iemand had die voor ons erop gezet HAHA en een soort paint spel. xd

Nee, maar in een floppy zitten al gaatjes. De bedoeling is dat je de perforator gebruikt voor de papiertjes.

Inplaats van die floppies zou je ook gewoon karton voor kunnen gebruiken