Maak ik nog kans?

hey, ik en een jongen vinden/vonden elkaar al het hele jaar leuk, en we zijn ook een tijdje ‘bezig’ geweest, maar dat is gestopt(ruzie) en daarna zijn we weer bezig geweest.

Nu is het zo dat ik de laatste tijd enorm veel problemen heb gehad, en hem dus eigenlijk compleet genegeerd heb. Hij is nu dus met een ander meisje ‘bezig’ maar probeert afentoe ook nog wel oogcontact met mij te zoeken? (maar echt al veel minder, en het grootste deel van zijn aandacht gaat naar haar).

denken jullie dat ik hem nog terug kan winnen? (dus als ik weer interesse zou tonen?)want ik weet dat hij mij echt het halve jaar helemaal het einde vond.

Heb je oprecht interesse in hem of is het voor de leuk? Anders kun je hem beter gelukkig laten worden met iemand anders.

ik heb oprecht interesse.

Dan kan je het altijd proberen, begin het contact weer, toon initiatief!

Je kunt het altijd proberen toch? Als jij meer interesse gaat tonen en contact gaat zoeken merk je snel genoeg of hij daar ook op in gaat of niet (:

je kan het altijd proberen zolang je maar geen spijt krijgt van je keuzes!

Hoe lang is hij al met dat andere meisje bezig? Want als ze al een tijdje aan het daten zijn en tegen een relatie aanzitten zou ik het eigenlijk onbeschoft vinden als daar iemand tussen zou proberen te komen.

paar dagen, en het is nieteens echt ‘bezig’.
meer flirterig met elkaar omgaan etc

Dan gewoon proberen inderdaad, bied je excuses misschien aan dat je hem genegeerd hebt. En vertel dat je graag weer bij hem wilt zijn en af wilt spreken. Succes :wink:

dankje iedereen :wink:
ik zie hem alleen morgen nog maar op een feestje, en dan gaan we beide aan een nieuwe studie beginnen. Ik zal proberen te kijken of hij nog beetje intresse in mij toont.

maar denken jullie ondanks dat hij een ander meisje leuk vind, mij nog wel zou ‘willen’? of zijn prioriteit bij het andere meisje ligt?

up :slightly_smiling_face:

up!

Mischien doet hij het om je jaloers te maken :wink: