Maak ik me teveel/te snel zorgen en ben ik geblokkeerd op whatsapp?

Hallo iedereen.

Ik ken een jongen en ik heb zo nu en dan veel contact met hem en zo nu en dan wat minder. We zijn wel zowat elke dag online op whatsapp zeg maar.

Ik maak me zorgen omdat ik al dagen niks gehoord heb van m. En ik weet ook niet of ik geblokkeerd ben door hem.

Vinden jullie dat ik me te snel zorgen maak? Want t is niks voor hem om dagen niks te laten horen… Of niet te antwoorden

Dadelijk ben ik geblokkeerd al zou ik niet weten waarom… En blijft een vinkje staan. Betekend dit dat ik dn geblokkeerd ben of moet ik dan helemaal niks meer kunnen zien?

Waarom zou je geblokkeerd zijn…
Hoe oud ben je? Ik denk dat je je iets te druk maakt.
Misschien is zijn telefoon stuk? Is jet in jullie regio vakantie? Is hij even er tussen uit…
Misschien heeft hij geen zin om te reageren.
Er zijn genoeg redenen

Allebei in de 20.

Hij werkt sinds een paar weken weer. Ik begreep dat hij de eerste paar maanden geen vakantie mocht opnemen. Ik ben ook een redelijk drukte makertje. Vooral als t om vrienden gaan.

Maar is een vinkje wat blijft staan, voldoende om ‘geblokkeerd’ te zijn op whatsapp? Of moet er dan meer zijn, T is gewoon niks voor m om dagen niet te reageren…

Als je zijn profielfoto en status ook niet meer kan zien ben je geblokkeerd volgensmij

Ik kan profiel foto wel nog zien en ook laatste keer online.

Is het dan 100% zeker dat ik niet geblokkeerd ben?

Ja

Hij heeft je niet geblokkeerd! Maar stuur anders zelf wat.
Misschien heeft hij het wel heel druk met school/werk, enz. en is hij alleen maar online omdat hij met iemand iets moet bespreken, maar heeft hij even geen tijd voor andere mensen. Probeer niet van het ergste uit te gaan, want dan maak je je veel te druk.

^ Of hij heeft gewoon even geen zin in je. Klinkt misschien hard maar soms als mensen me appen heb ik echt even geen zin terwijl ik ze echt heel aardig vind…

Das een pak van mijn hart. :slight_smile:

Ja ik weet t er kunnen heel wat redenen zijn waarom ie dan al dagen niet online is geweest. Ik weet dat hij prepaid heeft en geen internet abbo. Dus afhankelijk is van wifi thuis of elders.

Maar er gaan gewoon een hele boel dingen door mijn hoofd. Ook hele erge dingen…:frowning:

Als er 1 vinkje staat zoals je zegt dan betekent het dat ie het niet ontvangen heeft, dus dan is er lijkt mij iets met zijn telefoon. Niet gelijk rare dingen denken, ookal snap ik je heel goed want dat doe ik zelf ook haha, maar 9 vd 10 keer blijkt het achteraf niks bijzonders te zijn ;p

Misschien moeten we teruggaan naar de oude tijd van brieven schrijven.
Dan hadden mensen in deze eeuw zoveel minder stress

Dat lijkt me zo heerlijk…

hahaha. Ja de goede oude tijd.

Maken jullie je niet zo snel zorgen om vrienden, ook al is die van t andere geslacht? Ik weet nog steeds niks. Durf m niet te bellen… :flushed:

Ik zou hem gewoon even bellen!
Als hij opneemt kan je een gesprekje aankaarten en je kan altijd gewoon zeggen dat je bezorgd was omdat je zo lang niks van hem hoorde! Gewoon doen, niks raars/engs aan!

Ik durf echt niet. Hij zegt altijd van ik wil niet dat je je zorgen maakt om me. Ik red me wel. Hij heeft er echt een hekel aan zo lijkt het.

Heb je hem niet op fb ofzo? Ik zou alsnog contact met hem proberen te leggen en hem vertellen dat je je zorgen maakte. Dat getuigt alleen maar van oprechtheid van jouw kant, dat je om hem geeft.

Hij is een van de mensen die er niet van houdt zich bloot te geven op internet. Hij heeft geen fb. Ook uberhaupt niet te vinden als je op naam zou googlen.

Misschien kun je hem vanmiddag bellen met de vraag om wat leuks te gaan doen? Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar hier is het prachtig weer!
Dan hoef je ook niet meteen je zorgen te uiten, als hij dat onprettig vindt.

Gewoon nog een keer appen of laten gaan.

Dank je wel voor je advies echter had t te druk met andere dingen vanmiddag. En ja was hier ook mooi weer :slight_smile: