Hallo, hier het zoveelste ‘help mijn vriendje is op vakantie’-topic
Mijn vriendje is nu dus ook met 3 andere vrienden op vakantie naar Sunny Beach, maar het probleem is dat hij bijna niks van zich laat horen Hij smst niet uit zichzelf en reageert steeds 5 uur later op mijn sms (of langer)…
Waar ik me ook zorgen om maak is dat hij echt wel een flirt is, en dat er veel meisjes op hem af komen. Ook al stelt hij me altijd gerust dat hij niks om andere meisjes geeft enz… Nu ben ik dus echt bang dat hij me een beetje aan het vergeten is daar, en ik zit er de hele dag aan te denken terwijl hij waarschijnlijk nog geen seconde aan mij denkt.
Het is zo raar, want het is al eens eerder uit geweest omdat hij een beetje 2 persoonlijkheden heeft. Eentje is hartstikke lief en grappig en leuk, en de andere heeft een enorm ego en dan sluit hij zich van alles af… (een beetje vaag maar goed)
Hij komt maandag terug, maar ik ga zondag nog een weekje naar Italië en zie hem dus nóg een week niet. en zijn vorige relatie ging ook al uit omdat hij zijn ex heel weinig zag en daarom vreemd was gegaan… Ja hij klinkt echt als een eikel en dat vind ik hem om dit moment ook
maar wat moet ik nu doen? Weten jullie misschien iets wat ik kan smsen om te kijken of hij me ook maar een beetje mist ofzo? Zonder dat het te claimerig overkomt. Ik maak me ook wel snel zorgen hoor, maar wil dat niet laten merken…