Maak ik me terecht zorgen?

Hallo, hier het zoveelste ‘help mijn vriendje is op vakantie’-topic :wink:

Mijn vriendje is nu dus ook met 3 andere vrienden op vakantie naar Sunny Beach, maar het probleem is dat hij bijna niks van zich laat horen :frowning_face: Hij smst niet uit zichzelf en reageert steeds 5 uur later op mijn sms (of langer)…
Waar ik me ook zorgen om maak is dat hij echt wel een flirt is, en dat er veel meisjes op hem af komen. Ook al stelt hij me altijd gerust dat hij niks om andere meisjes geeft enz… Nu ben ik dus echt bang dat hij me een beetje aan het vergeten is daar, en ik zit er de hele dag aan te denken terwijl hij waarschijnlijk nog geen seconde aan mij denkt.
Het is zo raar, want het is al eens eerder uit geweest omdat hij een beetje 2 persoonlijkheden heeft. Eentje is hartstikke lief en grappig en leuk, en de andere heeft een enorm ego en dan sluit hij zich van alles af… (een beetje vaag maar goed)
Hij komt maandag terug, maar ik ga zondag nog een weekje naar Italië en zie hem dus nóg een week niet. en zijn vorige relatie ging ook al uit omdat hij zijn ex heel weinig zag en daarom vreemd was gegaan… Ja hij klinkt echt als een eikel en dat vind ik hem om dit moment ook :wink:
maar wat moet ik nu doen? Weten jullie misschien iets wat ik kan smsen om te kijken of hij me ook maar een beetje mist ofzo? Zonder dat het te claimerig overkomt. Ik maak me ook wel snel zorgen hoor, maar wil dat niet laten merken…

Als je op vakantie met vrienden bent, ben je nu eenmaal de hele tijd bezig, vooral in oord als waar je vriend heen is. Je vergeet in alle drukte per ongeluk terug te smsen. Hij reageert nog wel steeds, wat je moet zien als iets positiefs, hij denkt dus aan je.
En het feit dat je onzeker bent dat hij trouw is, kunnen we en hij vrij weinig aan doen. Zijn ex is niet voor niets zijn ex, er zullen vast wel andere factoren zijn geweest waarom hij vreemd ging. (Hoop ik voor je)
Als dat niet zo is (en hemel, ik ben je niet echt aan het helpen) verdient hij niet een meisje dat thuis op hem wacht en hem mist.
Ik zou hem gewoon blijven smsen, dan wordt hij toch steeds aan je herinnerd.
Hadden jullie een goede relatie voordat hij weg ging? En vertrouwde je hem toen? Dan mag een vakantie geen reden zijn om dat allemaal weg te gooien.

(Als je echt zijn aandacht wil, moet je smsen dat je zwanger bent, maar dat geeft waarschijnlijk niet de gewenste reactie, dus doe maar niet :stuck_out_tongue:)

Vertrouwen is heel belangrijk in een relatie.
Ik denk niet dat hij je vergeet, maar denk eraan hij is ook op vakantie ze drinken wat, gaan uit dus ligt hij op andere tijden te slapen etc.
Ik zou me er niet zo heel druk om maken, want hij reageert nog wel steeds.

Misschien dat je gewoon keer een smsje kan doen van, ik mis je! Of misschien kan je hem een keer eventjes bellen?

Alvast een fijne vakantie in Italie!

het klink misschien heel dom omdat ik niet weet waar sunny beach is, maar is er geen tijdsverschil, dat het 5 uur duurt voordat hij reageert

Haha, dat maakt heel mijn bad hair day weer goed. Maar even on-topic. Ik denk dat iedereen wel een beetje vrijheid wilt, je moet hem dus niet constant aan het lijntje houden, zeker op vakantie is dat niet fijn. Blijf wel gewoon smsen maar niet te vaak, voorderest heeft hij het natuurlijk druk met andere zaken. Ik denk dat er niets aan de hand is maar je zorgen maken mag altijd. Sorry voor het vage verhaal.

bulgarije. het is daar 1 uur later geloof ik.
ben vorig jaar ook in sunnybeach geweest :slightly_smiling_face:

Waar ga je eigenlijk heen in Italie? Aangezien ik binnenkort ook naar Italie ga.

M’n vriend gaat vandaag naar Rimini met z’n beste vriend en z’n beste vriend is echt een flirt. Maar ik vertrouw m’n vriend en van mij hoeft hij niet zo zeer terug te smsen, omdat ik weet dat hij plezier heeft enzo. Vertrouw hem gewoon, want vertrouwen is wel echt de basis van een goede relatie. :wink:

ow haha oke, dan is het wel een beetje vreemder, maarja hij heeft ook gwn lol met z’n vrienden.

Laat je vriendje lekker vakantie vieren :slightly_smiling_face:

Hij is met vrienden op vakantie, dan is het niet leuk als hij de hele tijd jou moet gaan smsen. Bovendien zullen ze wel dingen aan het doen zijn. Dus maak je maar geen zorgen en heb vertrouwen in hem.

Ik snap heel goed dat je je zorgen maakt, maar wat wil je doen? Hij smst terug, dus hij denkt aan je, je bent niet voor niets zijn vriendin. Heb vertrouwen in hem. :slightly_smiling_face:

ik vind het best logisch dat hij niet terug smst, tenzij er iets gebeurd is. maak je niet teveel zorgen!

geen nieuws is goed nieuws?

als hij echt van je houd hoef je je echt geen zorgen te maken hoor!

Dankjewel voor alle reacties, ik voel me al een stuk beter haha. Ik kreeg vanmiddag gewoon echt even een rotgevoel, maar ik hoop inderdaad dat er gewoon niks aan de hand is :wink: En eigenlijk vertrouw ik hem ook wel, ik kan me bijna niet voorstellen dat hij echt iets raars zou doen, maar vind het gewoon raar omdat ik wel steeds aan hem denk op vakantie en hij lijkt dat niet te hebben.
Het is trouwens ook niet zo dat ik hem constant zit te smsen hoor, dat is het laatste wat ik doe omdat ik weet dat dat fout is…
Ik zal me maar gewoon voorhouden dat hij zijn mobiel gewoon vaak in zijn kluisje stopt en niet kijkt omdat hij bang is dat hij gestolen wordt :kissing:

@HierPapier: Ik ga naar de adriatische kust, jij? Wie weet komen we elkaar nog tegen :stuck_out_tongue: