Maak ik me druk om niks?

3 weken geleden ontmoette ik opstap een leuke jongen. Ik gaf mijn nummer aan hem en hij smste meteen. Ik was die avond ziek en hij heeft heel de avond voor me gezorgt wat super lief was terwijl ik hem niet kende. We smste veel en een week later volgde een date. Ik vond het leuk en zeker voor herhaling vatbaar. Ik smste hem savonds dat het leuk was geweest enzo. Hij vond het ook leuk en hij vroeg of ik het weekend erna weer wou daten. Deze date was eergister dus en nog stukke leuker. We hebben liggen knuffelen, zoenen en hij zat me steeds te plagen etc. :’) Hij bleef tot half 10. Wat best lang was aangezien hij er al vanaf smiddags half 2 was, haha.
Gister vroeg ik hem wanneer ik hem weer zou zien omdat ik dit weekend een weekendje weg ben met mijn familie naar de Ardennen. Hij antwoorde daarop we zien nog wel. Ik vond dit antwoord nogal vaag en dacht dat hij geen zin meer had. Dus vroeg dit aan hem of die nog wel wou afspreken. Hij ging toen meteen offline. Ik smste hem met dezelfde vraag. Hij smste terug dat hij tuurlijk nog wou afspreken! maar dat zei omdat die het de komende tijd nogal druk had en we dan maar eens een datum moesten prikken als ik terug was. Ik zei hem dat we binnekort dan wel iets afspraken en hij vond dit goed.

Op het begin smste hij heel veel naar me en altijd uit zichzelf. Nu is het een stuk minder en smst hij ook niet meer uit zichzelf. Op msn is die ook neit zo heel spraakzaam meer. Dus ik vraag me af of hij me nog wel leuk vind? Moet ik hem nu ook met rust laten? Of noujuist wel gaan smsen en zelf het intiatief nemen om te smsen? Of wachten tot het weekend en als ik zondag avond terug ben hem smsen?

Jongens vinden het leuk om te jagen, ik zou proberen een tijdje niks van je te laten horen waarschijnlijk gaat hij jou dan smsen of aanspreken op msn. :slightly_smiling_face: Jongens kennende. Doet ie dat niet, dan weet je genoeg. =)

Je maakt je druk om niets.
Jongens geven niet zoveel om smsjes, ze kunnen zich geeneens voorstellen dat jij van streek kan raken als hij je niet smst. Gewoon aanspreken en mss weer wat afspreken.

Je maakt je druk om niets… Over 2 weken afspreken is toch wel iets te lang?
Ik merkte in het begin ook dat ik veel meer met m’n vriendje te bespreken had en waren we heel druk, nu praten we over andere dingen en soms ook wat minder.
En als hij zegt dat ie je nog wilt zien, is het toch niks om je druk over te maken?

Misschien denkt hij nu wel dat hij je ‘binnen’ heeft en hoeft hij er minder moeite voor te doen.
Ik zie het ook bij mn eigen vriendje, die sprak ik in de beginfase veel meer dan nu eigenlijk (via msn en sms, zie m nog wel gewoon enzo)

idd gewoon met rust laten, en na het weekend weer contact zoeken als hij je dan nog niet heeft gesmst. ik denk dat je niet te “gretig” moet doen…

ik denk dat jongens denken dat als ze in t begin heel veel aandacht geven aan n meisje dat t goed zit. omdat jongens nou eenmaal niet zoveel hersenen hebben als meisjes, want iedereen weet toch dat n meisje veeeeel aandacht wil (behalve de jongens dan)
dus ik denk dat je m ff met rust moet laten, of duidelijk moet maken dat hij meer voor jou moet doen en dat t anders niet hoeft. en anders moet je m gewoon eerlijk vertellen waar je mee zit. de waarheid is t eerlijkst, maar t kan soms ook t hardst zijn.

Probeer zo min mogelijk te laten horen tot je met je familie weg gaat, laat dan helemaal niks van je horen.
Als hij dan zelf niet de stap neemt om te smsen weet je wel genoeg lijkt me!

Dankje voor jullie reacties meiden! Ik ga hem denk ik deze week gewoon met rust laten tot hij me smst. Anders sms ik hem wel als ik weg ga (vrijdag)of terugkom (zondag) maar ik heb geen idee wat ik dan moet smsen. Jullie ideeën?

Neem geen initatief meer, laat hem dat maar nemen! Als hij dat niet doet, weet je namelijk genoeg.

Je maakt je druk om niks

Je kunt denk ik het beste niets smsen tot je terug bent van het weekendje
Als hij geinteresseerd in je is dan zal hij na het weekendje vragen hoe het is geweest.
Doet hij dit niet dan is hij niet eens zo leuk meer toch?

Je maakt je een beetje druk om niks, Ik geef toe het is rot als ie niet terug smst dat heb ik bij mijn vriend ook, maar zodra je een tijdje niks van je laat horen dan krijg je vanzelf wel een smsje van m. dus gewoon even afwachten