Maak ik kans?

Hoi!
Ik weet niet of dit een goed onderwerp is,
maar ik heb een vraagje…
Afgelopen zaterdag ontmoette ik een jongen. Hij is best wel leuk. :flushed:
Hij liet ook wel merken dat hij mij leuk vond, want toen ik bij hem op schoot zat zei hij een paar keer dat ik een leuk meisje ben en dat ik knap ben etc. Hij pakte ook steeds mijn hand, en hij vroeg aan zijn vrienden: ‘Zouden wij twee niet goed bij elkaar passen?’ Dat was zo lief haha :slightly_smiling_face: Ik ging die avond best veel met hem om. Éen probleempje: hij had wel aardig gedronken. Kan het dan zijn dat hij het allemaal niet meende en dat hij het zei door de alcohol? Er was nog iets, toen een ander meisje bij hem op schoot zat zag ik dat hij ook een keer haar hand pakte. Is dit slecht nieuws voor me? Verder deed hij bij haar niets wat hij bij mij deed.
Ik hoopte eigenlijk dat hij me de volgende dag wel zou toevoegen op facebook ofzo, maar dat is niet gebeurd. we zijn nu dus twee dagen verder, en ik denk er best veel aan. moet ik hem nu zelf toevoegen, of even laten rusten? en wat denken jullie? Maak ik kans? Sorry als dit een vermoeiend topic is haha, maar ik zat er even mee…

Dikke kus!

Sommige jongens zijn daar heel makkelijk in. Ik zou er niet meteen iets achter zoeken.

Ik denk dat je er niet teveel achter moet zoeken. Hij had veel gedronken, en meestal zeg je zulke dingen niet over een meisje dat je net ontmoet hebt, als het serieus bedoeld is tenminste. En ik snap niet dat er bij jou geen belletje gaat rinkelen als je ziet dat hij bij een ander meisje hetzelfde doet, dan weet je toch al dat jij niet ‘speciaal’ voor hem bent?

Voeg hem gewoon lekker zelf toe op facebook.

Bedankt!
en Sparrow, er is wel een belletje gaan rinkelen. Het is meer alleen dat ik dat niet wil geloven haha. Ik ben best wel onzeker, en het is niet echt vaak dat jongens tegen me zeggen dat ze me leuk vinden. Maar ik zal het allemaal wel verkeerd hebben opgevat, helaas.

waarschijnlijk vind hij je ook een best wel leuk meisje. Maar het klinkt inderdaad als een jongen die beetje loopt te sjansen de hele avond, zo zitten veel jongens eenmaal in elkaar bij het uitgaan. Ik zou hem niet toevoegen op fb, als hij je na die avond nog steeds wil spreken voegt hij je vanzelf wel toe!

Inderdaad. Je kunt hem wel toevoegen, misschien begint hij dan wel tegen je te praten. Maar aangezien hij (waarschijnlijk) niet serieus met je is vraag ik me af of dat wel verstandig is…

Ja jongens blijven jagers he :wink:

Ik zou hem zelf gewoon toevoegen, het is niet dat je 'm ten huwelijk vraagt toch? Het is maar facebook :slightly_smiling_face: