Maak eenzame ouderen blij met een kerstkaartje!

Hoi,

Ik kwam dit ontzettend leuke idee tegen op internet van PostNL. Een simpel maar heel mooi gebaar voor alle eenzame ouderen in Nederland! Ik werk zelf met dementerende ouderen en weet dat veel ouderen last hebben van eenzaamheid of soms wel depressie’s. Een kleinigheidje zoals een kaartje kan hun dag al goed maken. De kleine dingen worden belangrijk in het leven.
Via de link kun je een klein kerstkaartje maken of zelf een opsturen. PostNL werkt hiervoor samen met het Nationaal ouderen fonds. Alle ingestuurde kerstkaarten worden vóór de kerst opgestuurd en zorgen ervoor dat veel ouderen een kaartje ontvangen.

Ik weet niet of dit al op het forum is geplaatst, maar vond het een erg leuk idee.
http://www.postnlouderenfonds.nl/intro

xxx

Ik vind dit een mooi gebaar!

Ik vind dit zo’n leuk idee! Heb er gelijk eentje verstuurt. Ik heb er wel gewoon m’n naam onder gezet… Denk niet dat ze daar iets mee doen haha.

Ik heb ook gewoon mijn naam erbij gezet. Ik denk inderdaad niet dat ze daar iets mee gaan doen ! Wat een leuke positieve reactie’s!

Wat een ontzettend mooi gebaar. Ik heb er ook een verstuurd!

Heb het meteen gedaan! Wat leuk.

Heb ik ook, ik weet niet zo goed wat ik er op moet zetten.

Ik heb er ook een verstuurd! Vond het inderdaad lastig om te bedenken wat ik er op wou zetten hahah

Ik heb ze ook een kaartje verstuurd! :slightly_smiling_face:

Dat heb ik ook gedaan.

Ik vind het een hele mooie actie!

Gedaan!

Ik heb ook een kaartje gestuurd!

Ik werk ook met ouderen super leuk! En ik snap heel goed ouderen het vooral in deze tijd lastig hebben ik heb ze op mn vorige stage zowat 200 kaarten in een verzorgings huis gestuurd :slightly_smiling_face:

Dit idee is ook super leuk!

Oké, ik heb er ook eentje verstuurd!

wat een leuk idee zeg!!
kunnen we toch een handje mee helpen om ook de eenzame ouderen een fijne kerst te brengen

Wat een mooi gebaar zeg! Ik heb er meteen eentje verstuurd!

Wat een super leuk initiatief!

Wat tof! Ik heb een kaartje verstuurd en deel de actie ook meteen op Facebook en Twitter. Echt een heel lief initiatief.

Ook gedaan, superleuk dit! :grinning: Bedankt voor het delen!