Maak-een-header site/weblog/blog

Als je even leest, zie je dat ik al geantwoord heb :wink:

oh sorry :blush: Maar bedankt ik zal het eens uitproberen.

Edit : ik bedoelde niet dat :blush: Maar als je boven mijn header kijkt, is het daar lichtblauw en dat wil ik graag helemaal wit hebben

up. meer mensen die een header willen?

O dat stuk, is dat niet gewoon je opmaaksjabloon ofzo?

oke, nice! ben benieuwd

up

Ik wil ook heel graag een gave header voor mijn blog, maar ben er totaal niet handig mee… Iemand die me wil helpen? Of misschien een handig programmaatje weet?

wil wel helpen, ken geen handig programmaatje. ik kan het ontwerp maken, maar je moet het wel zelf ‘omzetten’ in een header :slightly_smiling_face:

weten jullie misschien een site online waar je een header kan maken? en dan wil ik het niet hoeven downloaden zoals photoshop. :slightly_smiling_face: iemand?!

google?

al ingelicht, ik vind niks

@ popercorn: hoe zet ik het dan om in een header? O_O

oh nee sorry, dacht dat ik gelijk iets had gevonden, maar das niet het goede. dus sorry. maar geen idee dus :wink:

Welke lettertype had je gebruikt voor mijn header??
Die wilde ik ook graag voor mijn navigatie gebruiken maar kan hem niet vinden! $

sorry, late reacties
@svgrieken,
sorry. ik heb echt geen idee, heb daar geen verstand van. ik weet hoe ik moet photoshop om moet gaan, maar hoe en wat voor een header eigenlijk niet:S
@colle,
Script MT bold :wink:

@popercorn
Bedankt, ik had veel geprobeerd maar kon hem maar niet vinden, heb hem nu gevonden bedankt!

hahaha. ja, ik kon hem zelf ook even niet meer vinden XD

wanneer ga je hem trouwens gebruiken, lijkt me leuk om te zien :slightly_smiling_face:

Hello,

Ik ben helemaal gestrest :frowning_face:
Ik ben namelijk mijn blog helemaal zat aan het worden.
Want als ik hier kijk op girlscene en mensen hun blog showen , hebben hun alyijd mooie blogs…

Zou iemand asjeblieft een header/lay-out willen maken ?

Super handig zo bij elkaar :slight_smile: maar ik had een vraagje

Ik zou ook graag een nieuwe header willen :blush: die ik nu heb past niet echt bij mijn blog.
wie zou er voor mijn blog een header willen maken? dit is mijn blog http://anouschattack.blogspot.nl/ en ik zeg je, leef je uit!! De kleuren mogen jullie zelf kiezen, Iets wat bij mijn layout/blog past . Ik vind het leuk als het foto’s zijn die in elkaar overlopen. Van leuke beauty dingen en mensen. zouden jullie de tekst AnouschAttack erin willen verwerken en Mode, beauty en lifestyle de afmeting graag net zoiets als “come to the dark side we talk about beauty” Want dan kan ik hem over mijn hele blog verspreiden. Die ik nu heb is veel te klein. Alvast bedankt!! liefs xx