Maagpijn na seks

helloooo,
ik heb bijna elke keer na de seks verschrikkelijke maagpijn, iets lager dan mn ribben… heel vervelend, en dit houdt ook echt een paar uur aan, ik heb overal op internet gezocht maar vond niks… weet iemand waar dit door komt en hoe ik dit kan verhelpen/voorkomen?
liefs.

Misschien een rare comment van me, maar gaat hij niet te hard?

Ik heb dat met een ex gehad die had zijn tempo enzo er goed in zitten maar kort daarna heb ik vaak last gehad van mijn onderbuik.

Of misschien spierpijn?

Ja hij gaat wel altijd hard maar het is echt mn maag, geen last van onderbuik…

Hele rare gedachte misschien, haha, maar miss iets met je ademhaling? Dat er lucht in je maag komt ofzo?

misschien door je houding?

ik had heel vaak daarna pijn onder mn ribben, net wat je zegt!
maar ik lag altijd in n wat gespannen houding en toen ben ik wat meer gaan ontspannen met mn middenrif zegmaar, nu is het wel minder maar heb er soms nog steeds last van

Ik heb dat als ik in een bepaalde houding heb gelegen of gezeten tijdens de seks, waarbij mijn bovenlichaam wat gedraaid was of mn buikspieren heel erg belast zijn geweest. Door het heftige bewegen raakt mijn maag ook snel van slag. Seks is vaak een best zware inspanning, misschien dat je gewoon een gevoelige maag hebt die daar wat naar op reageert.

Je kunt proberen je houding wat te veranderen en dan even kijken of het minder is, of wat Sunrise zegt, dat t aan je gevoeligheid kan liggen.

Ik weet niet of je je huisarts kunt mailen? dat is misschien prettiger voor je inplaats van er langs gaan om te vragen waar t aan kan liggen bij je.

Hoop iig dat je een manier/oplossing kunt vinden want t is geen pretje zo

ik heb het ook best wel vaak. als jij te hard gaat of jij niet ontspannen bent zeg even stop tegen hem ontspan je en dan kan je weer verder. als de buikpijn door blijft gaan kan je parecetemol nemen. mocht je er heel veel last hebben zeg het tegen hem. mijn vriend wrijft dan zacht met een natte hand(water) over mijn buik dat helpt.

suc6!!