heeey meiden,
Ik kan me niet meer concentreren om mijn schoolwerk… zit namelijk met een onderwerp in mijn hoofd. Waarom is maagdelijkheid zo belangrijk in sommige culturen… Van die meiden die dan gelijk als slet worden gezien omdat ze geen maagd meer zijn… wat is er mis met seks met je vriendje?
in mijn geval:
Ik heb al maaaaandenlang met een heeeeele lieve jongen. things got serious en we hebben gepraat over seks etc. hij zei dat als ik wil wachten, hij het begrijpt en we dan gewoon gaan wachten omdat hij wil dat ik gelukkig ben. (that’s what he said…) heb ik hier nou te maken met een goede jongen of niet hahahah, ik lees heel vaak dat meisjes worden gedwongen etc.Maaarrrr het probleem: dan ben ik geen maagd meer en dat is erg belangrijk in mijn cultuur, wat ik niet begrijp. ik ben gelovig btw. Maar waarom zou seks verboden zijn totdat je trouwt? Ik ben niet van plan te trouwen tot mijn 30e ofzo en tot dan maagd blijven zie ik niet zitten hahaha. Je kan je liefde toch niet bedwingen? liefde is iets heel moois, en seks hoort daarbij, toch? De enige reden waarom ik niet mn eerste keer met hem zou delen nu is puur vanwege dat het niet mag…en dat vind ik ergens een flutreden.
En wat ik ook echt bull shit vind: jongens mogen alles, meisjes niet. like dafuq…
Iemand die ook hiermee zit? tipss? wat zouden jullie doen?
ohhh en die ideeeën over maagdelijkheid: zovan je verliest niks als je seks hebt hoor hahaha, alles zit er nog XD