maagd

Heey iedereen,
ik ben nog maagd maar mn vriendje niet meer. hij wil graag seks met me hebben maar ik durf niet zo goed. gisteren heb ik voor het eerst met hem gezoend, en de eerste keer in mn leven, maar nu we dat hebben gedaan wilt hij opeens meer. ik wil het eigenlijk nog niet want ik ben erg jong en onzeker. maar hij wilt het wel heel graag en ik ben bang als ik het niet doe dat hij boos op me word en het met me uitmaakt. het liefst wilt hij ook nog een trio, dat mn vriendin er ook bij komt. zij is geen maagd meer en zij wil het ook wel, zij ziet het probleem niet dus als ik het niet doe worden ze misschien allebei wel boos op mij en ben ik ze allebei kwijt. ook ben ik bang dat hun dan samen seks gaan hebben, omdat we het met zn 3en zouden doen alleen als ik niet mee doen hun met zn 2tjes verder gaan. ik wil ze allebei echt niet kwijtraken, ze zijn mn bff en mn vriendje. maar ik ben toch ook wel heel bang om seks te hebben aangezien ik dat nog nooit gedaan heb en ik nog best jong ben(ik ben 17) weet echt niet wat ik moet doen. HELLP ME PLZZ
liefs,
mij

Stop met trollen. :dry:

Precies dit klinkt heel fout! Niet doen wat je niet wilt!

Welke van je 3 vriendjes heb je het nu over?

Dit lijkt me het beste idee van de avond

je schrijft dit als een 12 jarige… en niet erg geloofwaardig…

Oke wacht nu ben ik in de war. Ben je nou op je twaalfde ontmaagd of ben je toch stiekem 17 en nog maagd?
OF ben je een oude vieze man / troll die zichzelf heel grappig vindt?

hm

Hoe dan.
“Bij beide was ik 12 :bowing_man:” Zet je neer in het Jouw eerste keer topic
en vervolgens maak je een topic aan met een heel verhaal over ik ben maagd?
Beetje raaaar.

+ drie jongens die ze allemaal leuk vindt + ze heeft als examenstunt in bij de kluisjes gepoept. Beste troll ever

hahahahaha ik ga stuk :grinning_face_with_smiling_eyes:

In het vervolg als je iets wilt verzinnen, verzin dan iets geloofwaardig.

Jij krijgt de award van de dag voor slechtste troll, proficiat.

Heb je het net dan toch gedaan in die paar minuten want in ander topic ben je ontmaagd op je 12e.
Applausje meid

Ga ergens anders vervelen en neem een andere avatar.

Een ban voor de TS graag. Zonder saus.

Nee juist veel
Dat is net zo bagger als de TS

Oh meid wat vervelend! Ik zou oppassen. Doe niets waar jij niet klaar voor bent! Als jij nu niet ontmaagd wilt worden, dan moet je er écht voor zorgen dat dat niet gebeurt! Praat er over met je vriendje, en als hij je niet begrijpt, dan is hij je niet waard! Hoe lastig het ook is als je verliefd bent…