Maagd

Hee, is het raar dat ik soms niet kan wachten op seks?
Ik ben nog maagd… "Gelukkig anders was het allemaal wel heel vroeg "
Asjeblieft help me en lach me niet uit!

Dit is niet raar. Vind ik.
hoewel ik masturberen en echt seks hebben toch 2 verschillende dingen vind. De eerste (paar) keer seks is echt niet zo fijn als masturberen.

Uhm nee, hoort bij de puberteit.

Nee dat is niet raar, en ja dat is normaal. Hoe oud ben je btw?

Ik ben 12, iedereen denkt dat ik 14 ben!
Dat komt omdat ik met oudere mensen omga …
En m’n lichaam is verder, ik heb een klas overgeslagen (groep 2)

aka iedere 12 jarige.

:")

Je bent 12 en je kan ‘niet wachten’ tot de seks? Oke dan.

Aka iedere 12 jarige??

Iedere 12 jarige denkt dat ze verder en volwassener zijn dan hun leeftijdsgenoten.

Kijk meestal denk ik gatverdamme seks… Maar zo’n rare gast stuurt altijd naaktfoto’s en dan denk ik … Waarom ben ik niet ouder… Snappen jullie me?

Sorry maar u/ jij begrijpt me niet… Ik zeg alleen m’n lichaam is wat verder vergeleken met andere 12 jarige … Snapt u/jij ik gedraag me anders … En ik vind soms kinderen van 12 jaar echt kleuter op school …

Even serieus, what the fuck doet een gast die naaktfoto’s stuurt naar jou op jouw telefoon/laptop o.i.d?

Het zijn gewoon je hormonen, persoonlijk vind ik 12 jaar veel te vroeg, maar je moet het lekker zelf weten dan.

Nee. En groep 2 overslaan is nou niet bepaald een big deal aangezien je daar nog steeds met de blokken speelt. Focus je op wat anders, je bent nog jong.

Ik wil juist helemaal geen SEKS, dat denk ik soms gewoon… En dan zeg ik tegen mezelf nee , gatverdamme ga sporten ofzo…

Laatmaar :frowning_face: ik wilde hulp … Maar jullie lachen me uit, bedankt …

Wat schattig!

Anyway, wat ik bedoel is dat het logisch is dat je hormomen hebt enzo maar ik durf 1000 euro te wedden dat als ik jou over 6 jaar spreek en je dit topic laat lezen dat je enorm hard moet lachen. Iedereen denkt zo op zijn/haar twaalfde. Ik ook.
Je hebt nog genoeg tijd om volwassen te zijn, teveel tijd zelfs. En verwijder die dude die je naaktfoto’s stuurt, dat is echt gestoord.

Jij jokkebrok. :tipping_hand_man:

Hier zeg je anders heel iets anders, maar oke. Nogmaals, het zijn gewoon je hormonen, het is waarschijnlijk de puberteit.

Ja, ik begrijp u/ jou maar
Ik wil heel soms “seks”
Maar meestal denk ik gatverdamme

haha we reageerden tegelijk en ongeveer hetzelfde