`hai allemaal,
ik heb een beetje een raar probleem, eigenlijk valt er ook weinig aan te doen.
Ik ben 17 jaar en maagd, ook heb ik nog maar 1 vriendje gehad en daar heb ik alleen maar mee gezoend verder niks.
Wel ga ik veel uit en zoen ik ook wel eens met iemand.
Maar mijn probleem is dus, ik wil meer.
Niet perse seks ofzo maar ook wel een relatie.
Nou denk je dat is geen probleem, maar ik ben te onzeker over mezelf.
Ik haat serieus alles aan mezelf, haar, gezicht, borsten gewoon alles.
Maar het ergste is dus dat ik best dik ben, zonder dat mensen het door hebben.
Ik weet namelijk heel goed wat ik wel en niet kan dragen.
Ik heb bijvoorbeeld bepaalde shirtjes die heel iets los zitten, maar zwart of donkerblauw zijn waardoor mijn buik niet opvalt.
Nou zullen veel van jullie wel denken dat ik me aanstel, maar geloof me qua dikheid sowieso niet, ik heb ook op verschillende plekken striemen namelijk.
Wel heb ik het geluk dat mijn armen niet heel dik zijn, zo is het dus nog makkelijker te verbergen dat je dik bent want je kan wel gewoon normaal korte mouwen hebben.
Het punt is dus, anderen denken dat ik een stuk dunner ben dan ik eigenlijk ben.
En dan bedoel ik echt niet heel ietsje, want echt heel veel mensen denken dat ik normaal/ iets dunner dan normaal ben maar ik heb echt een hangbuik ( die ik overigens altijd inhoud).
Ik wil wel een vriend, of verder gaan, maar hoe?
Een jongen schrikt zich dood als ie langs mn buik zou komen, me zonder shirt zou zien of wat dan ook.
Het is echt niet dat ik me aanstel, ik weet het echt heeeeeel goed te verbergen.
Maar me op zo’n manier kleden dat je wel ziet dat ik dik ben durf ik inmiddels ook niet meer, omdat ik het zo lang heb weten te verbergen.
Wat moet ik doen?
Want ik wil wel graag iets met een jongen en jongens vragen ook wel vaak om af te spreken, maar ik durf gewoon niks want als ik uiteindelijk verder zou gaan of om de buik word vastgehouden word het gemerkt.
En serieus, het antwoord ‘als ie je echt leuk vind maakt het niet uit’ hoef ik niet te horen.
Want ik lijk minimaal 10 a 15 kilo dunner en zo word ik ook geschat.
Dit is echt een heel serieus probleem van mij dat erger word hoe ouder ik word…
zo durf ik nooit iets…
Even voor de duidelijkheid, ik bedoel niet dat ik me schaam om maagd te zijn, op je 17e zijn er genoeg mensen nog maagd, daar is niks mis mee. Ik heb hier al meerdere opmerkingen over gekregen maar dat bedoel ik niet zo. Ik bedoel alleen te zeggen dat ik dus onervaren ben.