maagd, onzeker en onzichtbaar dik.

`hai allemaal, :flushed:
ik heb een beetje een raar probleem, eigenlijk valt er ook weinig aan te doen.

Ik ben 17 jaar en maagd, ook heb ik nog maar 1 vriendje gehad en daar heb ik alleen maar mee gezoend verder niks.
Wel ga ik veel uit en zoen ik ook wel eens met iemand.

Maar mijn probleem is dus, ik wil meer.
Niet perse seks ofzo maar ook wel een relatie.

Nou denk je dat is geen probleem, maar ik ben te onzeker over mezelf.
Ik haat serieus alles aan mezelf, haar, gezicht, borsten gewoon alles.

Maar het ergste is dus dat ik best dik ben, zonder dat mensen het door hebben.
Ik weet namelijk heel goed wat ik wel en niet kan dragen.
Ik heb bijvoorbeeld bepaalde shirtjes die heel iets los zitten, maar zwart of donkerblauw zijn waardoor mijn buik niet opvalt.
Nou zullen veel van jullie wel denken dat ik me aanstel, maar geloof me qua dikheid sowieso niet, ik heb ook op verschillende plekken striemen namelijk.
Wel heb ik het geluk dat mijn armen niet heel dik zijn, zo is het dus nog makkelijker te verbergen dat je dik bent want je kan wel gewoon normaal korte mouwen hebben.

Het punt is dus, anderen denken dat ik een stuk dunner ben dan ik eigenlijk ben.
En dan bedoel ik echt niet heel ietsje, want echt heel veel mensen denken dat ik normaal/ iets dunner dan normaal ben maar ik heb echt een hangbuik ( die ik overigens altijd inhoud).

Ik wil wel een vriend, of verder gaan, maar hoe?
Een jongen schrikt zich dood als ie langs mn buik zou komen, me zonder shirt zou zien of wat dan ook.
Het is echt niet dat ik me aanstel, ik weet het echt heeeeeel goed te verbergen.

Maar me op zo’n manier kleden dat je wel ziet dat ik dik ben durf ik inmiddels ook niet meer, omdat ik het zo lang heb weten te verbergen.
Wat moet ik doen?
Want ik wil wel graag iets met een jongen en jongens vragen ook wel vaak om af te spreken, maar ik durf gewoon niks want als ik uiteindelijk verder zou gaan of om de buik word vastgehouden word het gemerkt.
En serieus, het antwoord ‘als ie je echt leuk vind maakt het niet uit’ hoef ik niet te horen.
Want ik lijk minimaal 10 a 15 kilo dunner en zo word ik ook geschat.

Dit is echt een heel serieus probleem van mij dat erger word hoe ouder ik word…
zo durf ik nooit iets…

Even voor de duidelijkheid, ik bedoel niet dat ik me schaam om maagd te zijn, op je 17e zijn er genoeg mensen nog maagd, daar is niks mis mee. Ik heb hier al meerdere opmerkingen over gekregen maar dat bedoel ik niet zo. Ik bedoel alleen te zeggen dat ik dus onervaren ben.

Sorry maar als je zo erg met je gewicht zit zou ik proberen om af te vallen.

En 17 en maagd, are you kidding me? Wat boeit het als je op je 17e maagd bent man.

je moet niet opzoek gaan naar een vriendje.
laat het gewoon op je af komen
en als je eenmaal een vriendje hebt vindt hij het echt niet erg dat je een beetje dik bent, hij houdt van je om wie je bent.

dat 17 maagd bedoel ik niet zo.
Ik bedoel alleen te zeggen dat ik dus ook gewoon geen seks heb gehad, is totaal niet iets waar ik me voor schaam.
En vind het ook niet raar als je op je 17e geen seks hebt gehad, anders had ik er wel neer gezet ‘ben al 17 en nog maagd’.

maar alsnog bedankt.

Ah oke, sorry, mijn fout dan!

Hm, wat chickennugget zegt inderdaad, hij houdt van je om wie je bent. Kan hij het niet accepteren? Dan is hij het niet waard en verdien je beter.

oke lol sorry ik was op de helft van je verhaal gestopt met lezen, dus ik had dat ‘En serieus, het antwoord ‘als ie je echt leuk vind maakt het niet uit’ hoef ik niet te horen’ niet gelezen

maar inderdaad, wat heart zegt.

Oh lol hier heb ik ook overheen gelezen.

Maar ach, dan zou ik nogmaals afvallen (hoe moeilijk het ook is), dan voel je je vast ook een stuk zekerder.

Dankjewel!!
is eigenlijk ook wel zo, maar tegenwoordig is iedereen zo oppervlakkig.
Iedereen kijkt wel wat naar het uiterlijk, de een meer dan de ander, maar daar word je gewoon zo verdomd onzeker van…

Probeer af te vallen? Ga gezonder eten en regelmatig sporten. Wanneer je gewicht aan het verliezen bent ga je je vanzelf beter voelen.

klopt.
maar op een dag ontmoet je een jongen die van je houdt om wie je bent, echt waar.

gheheheh maakt niet uit, maar je hebt ook wel weer wat gelijk maar de meeste mensen kijken gewoon niet zo …

Nee dat denk je haha, geloof me, ooit kom je hopelijk wel zo’n jongen tegen!

Ik heb een lichtelijk vermoeden dat je buik wel mee valt, het is normaal als je een vouwtje hebt, anders kun je niet achterover leunen e.d.

Ben er natuurlijk niet bij, zeg ook maar wat En anders kun je altijd nog wat afvallen. Op een gezonde(!) manier :slightly_smiling_face:

En ooit krijg je wel een vriendje hoor. Hij zal van je houden om wie je bent.

Dankjewel ! :slightly_smiling_face:

Hahahaa ik snap dat je dat zegt, al mijn vriendinnen denken dat ook, maar ik ben gewoon master in het verbergen.
Want heb ook echt voor op mijn buik striemen, aan de zijkanten en ook nog op meerdere andere plekken dan mijn buik.
En een paar jaar geleden was het inderdaad een vouwtje en was ik er ook niet heel blij mee, maar wegens gezondheidsproblemen ben ik in 2 jaar tijd ontzettend aangekomen…

En met dat maagd bedoel ik niks, ik bedoel gewoon te zeggen dat ik het nog niet heb gehad en dus onervaren ben.
Het is totaal niet iets waar ik me voor schaam, zo bedoelde ik dat totaaaal niet.

lieff <3, dankjewel !

Als je er zo mee zit zou ik zeggen probeer het dan wat minder te verbergen zodat degene niet ‘verrast’ is als je verder gaat, no offense ofc. En als je dat niet wilt doen tja dan zou ik toch gewoon afvallen. Je kan je lichaam niet voor altijd blijven verbergen.

klopt helemaal, dat is dus ook echt het moeilijke.
Ik kan niet altijd bedekt zijn, mensen kijken me al vaak raar aan in de zomer dat ik nooit korte dingen aan heb.
ben bang voor reacties en stuff, ik ga ook echt proberen af te vallen en ik was zelfs voor de vakantie al even bezig en het was de bedoeling dat ik in de vakantie echt diehard er mee bezig ging alleen mijn gezondheid werkte weer niet mee.
Nog steeds niet trouwens, dus ik ga er wel wat aan doen zodra het weer kan.

bedankt ! :wink:

Ik snap je probleem! Ik weet met ook zo te kleden dat mijn uhm rondingen om het zo maar even te noemen niet opvallen. Ik heb namelijk hele brede heupen, ik heb een echt peer figuur. Dus losse rokjes heb ik vaak aan en shirts die breder mij mijn heupen zijn. Maar ik denk inderdaad dat het ook mee valt!

Er zijn nog zat mannen die op vollere vrouwen vallen en dan kijken ze echt niet op iets waar jij onzeker over bent. Vaak weten ze het niet eens omdat meestal alleen jij het ziet :wink:

Als je je zo onzeker over je lichaam voelt, dan moet je daar iets aan gaan doen. Goed eten en bewegen.