M&O De Industrie antwoorden?

Hallo iedereen,
Ik heb volgende week een SE M&O over de lesbrief De Industrie. (Uitgeverij Stoffels, VWO). ik ben de inlogcode en de website kwijt waar je de antwoorden kan bekijken… weet iemand welke website het is en mss een inlogcode ofzo?
Alvast bedankt :slightly_smiling_face:
xx emma

ik heb geen idee.
maarre, wat doe je eigenlijk met m&o? want heel misschien kan ik het ook wel kiezen (maar dat is me erg onduidelijk)

Je leert allerlei dingen hoe een bedrijf in elkaar zit enzo, hoe ze de winst & verlies van een bedrijf berekenen. Ook leer je vanalles over aandelen, hypotheken enzovoort;)! Als je nog meer wil weten, note me maar.

Ik heb wel de antwoorden van de Dtoetsen en het antwoordenboekje, maar ik wist niet dat ze ook een site hadden met antwoorden?

Ja, iig dat hadden ze vorig jaar (menoplus.nl) maar die doet het nu niet. Nu het afgelopen jaar weinig aan m&O gedaan dus ik weet de nieuwe website en inlogcode niet :S … en ik snap echt niks van de berekeningen die ik moet maken dus de antwoorden zouden wel handig zijn :stuck_out_tongue:.
xx

ik heb een andere methode dus kan je niet helpen!

dus zie het maar als een upje

menoplus heeft nu een andere site toch? ik weet alleen niet meer welke hehe

maar m&o, daar krijg je toch bij elk “boekje” ook een antwoordenboekje?
tenminste ik wel…

haha xD okay, nu snap ik waarom hij het niet meer doet… !

owh echt :open_mouth: wij echt niet, de antwoordboekjes mogen het lokaal ook echt niet verlaten !

ooh weird, wij kregen ze gewoon thuis geleverd :grinning:

Upje?
iemand moet die antwoorden toch nog wel ergens hebben in pdf ofzo?

Je docent mailen?