m.a.c de moeite waard?

hey,
ik wil super graag make-up kopen van MAC, maar de dichtste winkel is antwerpen, en dus 2u op de trein voor mij );
vinden jullie de make-up echt een aanrader of niet zo?
bedankt :’)

sure, ik heb een aantal producten van MAC en ben over alles tevreden… Het is alleen niet goedkoop maar dat weet je wss wel.

Het schijnt wel goed te zijn, maar het is best duur…
Dus ik weet niet hoeveel je uit wil geven…
Maarja, ik heb geen ervaring met MAC.

Het is goede makeup, maar ik zou er niet 2 uur voor treinen xD Je hebt ook andere goede merken.

ik heb een aantal producten van mac, en ik vind het echt de moeite waard! 2 uur treinen is wel veel, maar als je toch al van plan was om in antwerpen te gaan shoppen, why not?

vooral hun studio sculpt foundation, lipglass, en pigments vind ik goed! maar eigenlijk is alles van mac wel goed, maarja, de prijs is dan ook wel vrij duur…

Ik vind het zeker wel de moeite waard, het is dan wel duur maar echt goeie kwaliteit en als je in antwerpen bent kan je ook meteen een dagje daar winkelen toch =)

Het is idd zeker de moeite waard! Neem een vriendin mee & maak er 'n gezellige shopmiddag van! :slightly_smiling_face:

ik vind mac echt een supermerk! ik zou er alleenniet voor treinen. ik heb paar producten van mac, in engeland gekocht, want daar ligt de prijs rond de producten op 10 pond ( en dat is best goedkoop ), maar nu ben ik 1 lipgloss kwijtgeraakt, en die is hier volgens mij best duur, die ga ik ook niet opnieuw kopen.
maar je kan natuurlijk ook gewoon heel dagje naar antwerpen ook shoppen enzo, en dan is het wel de moeite waard (:

Het is echt supergoed! Ben der heel tevreden over!
Alleen om er nou zo lang voor te gaan reizen!
Dan zou ik er gewoon een hele shopmiddag van maken, en niet alleen mac makeup kopen haha!

ja ik vind dat ook de moeite waard :slightly_smiling_face: ik pak ook de trein naar maastricht om mac te halen (dat is voor mij dan bij elkaar wel maar 3 kwartier reizen :stuck_out_tongue:). het is een goed merk :grinning: het eerste wat ik kocht bij mac was een witte en een zwarte oogschaduw om smokey eyes mee te maken ^^

De lipsticks zijn echt amazing!!

die foundation is echt heel goed

Ik vind het zeker de moeite, misschien niet om twee uur voor te reizen met de trein … Ik heb mijn producten uit Parijs gehaald xD Achja.
Maar ga er heen en bekijk gewoon nog andere winkels? xD

Antwerpen? Maar weet je, ze verkopen ook Mac in de bijenkorf van Maastricht en Amsterdam duss. Misschien is dat wat dichterbij

Maar Mac is zoiezo wel de moeite waard!!!

Ik heb laatst nog een lipglass van M.A.C. gekocht, hij was 19 euro(!!!) maar het was het echt wel waard! Ik heb normaal met lipgloss, dat ik na een kwartietje-halfuurtje een soort van witte slijmlaagje(…) op mijn lippgen krijgt, maar van de Lipglassjes van M.A.C. heb ik dat niet! De oogschaduws en foundations zijn ook superrrrrrr!! Hmm 2 uur is wel erg veel!, maar als je er toch een keertje van plan bent om er naar toe te gaan zou ik het zeker doen! Kan er gelijk een leuke shopmiddag van maken!