Luzac

Hai girls!
Zit momenteel in m’n laatste jaar van de Havo! Hierna wou ik een opleiding doen (Nyenrode New Business School) die opeens 2 weken geleden van het niveau havo naar vwo is geswitcht, heel raar allemaal (vond ik haha). Dus ik zat er aan te denken om naar het Luzac College (Leiden) te gaan en dan 5 en 6 VWO in 1 jaar te doen, wat mogelijk is op het Luzac. Ik word alleen niet veel wijzer van de site (of ik zoek compleet verkeerd :cold_sweat:).
Heeft iemand hier op gezeten die me er misschien iets over kan vertellen? Binnenkort is er wel een open dag waar ik heen ga, maar dat is na de deadline van sommige opleidingen. Dus als het niks is, moet ik misschien toch nog last minute me inschrijven!
Thanks guys!!!

hee!

Ik zit momenteel op het Luzac in Amsterdam, om van profiel te switchen, ik heb mijn VWO-EM diploma, maar ik doe nu de vakken natuurkunde, biologie en scheikunde.
Het is ontzettend veel werk, maar je wordt wel heel goed begeleid en als je een beetje je best doet, is het prima te halen.
Ik denk dat het ook heel erg ligt aan de mensen in je jaar of je het leuk hebt of niet, je spendeert een heel jaar 5 dagen van 9 tot 5 samen dus het is wel belangrijk dat je goed op kan schieten met de rest. Maar iedereen is wel gemotiveerd enzo om hun diploma te halen dus er hangt sowieso een goede sfeer.
5 dagen van 9 tot 5 op school zitten klinkt heel intensief, maar daar zitten ook al veel huiswerkuren in, die je dus niet meer thuis hoeft te doen. Van veel mensen met een volpakket hoor ik wel soms dat ze nog wat werk thuis moeten doen, maar je kunt echt al heel veel in je studieuren doen.
Ik ben heel positief over het Luzac, het is keihard werken soms, maar wel goed te doen!