Luxury for princess hairextensions 280 gram 24 inch Black Brown

Hallo,

Bij deze bied ik mijn zo goed als nieuwe hair extensions aan van luxury for princess, ik heb ze letterlijk maar 2x ingedaan aangezien ik krullen heb en mijn haar dus gestijld moet dragen bij de extensions.

Nu ik mijn haar helemaal blond heb geverfd doe ik er al helemaal niets meer mee en ik vind het zonde aangezien ze nog serieus helemaal nieuw zijn en dat ik ze door het kleurverschil nu helemaal niet meer kan dragen.

Het betreft het 280 gr 24" inch set, wat mij €240 euro heeft gekost, ook krijg je de luxury for princess storage case ter waarde van €15,- er gratis bij.

De set is helemaal compleet en bevat alle stroken.

Bij interesse stuur mij even een mailtje! Alleen serieuze biedingen, aangezien ze gewoon ‘nieuw’ zijn gaan ze niet voor een onzin prijsje weg.

Als je interesse hebt en voor foto’s kijk even op mijn marktplaats linkje:

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/uiterlijk-haarverzorging/m1003051195-luxury-for-princess-black-brown-280gr-hairextensions-24.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Graag ook even de foto’s hier in je topic plaatsen in plaats van alleen de marktplaats link :slightly_smiling_face: Dit graag voor morgenmiddag anders moet ik je topic sluiten.