Hey hoi !
Ja ik weet dat hier al een topic over is maar ik kreeg de tip van de moderator zelf om een nieuw topic aan te maken aangezien de andere al zo oud is
Ik heb even een vraagje of iemand ervaring heeft met de levertijd van luxury for princess extensions.
De mijne heb ik namelijk 15 maart besteld, nu is het 3 april en ik heb ze nog steeds niet
In eerste instantie werd er gezegd de levertijd is 1 dag, na 5 dagen had ik ze nog niet, keek ik op de site bleken ze uitverkocht te zijn… Ik had hier helemaal geen bericht over ontvangen en toen ik ze bestelde was dit ook nog niet. Er stond dus dat ik ze in de loop van de week erop zou ontvangen, nou ook dat ging niet door aangezien de kleur niet goed bleek te zijn en ze de extensions bij luxury for princess al diende terug te sturen, maar ook hier moest ik zelf achter komen door te mailen, uit zichzelf laten ze dus helemaal niks weten! Toen kreeg ik een mailtje terug dat ze het natuurlijk heel vervelend vonden dat het zo lang duurde en dat ik 30/31 maart mijn extensions zou ontvangen, en omdat het zo’n lange levertijd was zouden ze me een kleinigheidje opsturen, nooit gekregen notabene. Maargoed Ik dacht dus ah kijk aan hartstikke fijn, zelfs heb ik ze nog meerdere malen gecomplimenteerd met het feit dat ze zo klantvriendelijk zijn. Maar nee hoor, 30/31 maart alweeeer niks ontvangen. Dus ik op de site gekeken, stond er: in de week van 3 april worden ze verzonden… kan ik nog langer gaan wachten
Heeft iemand dit ook gehad? Want ik verheug me echt al ontzettend lang op de extensions maar nu het zo lang duurt begin ik me toch wel te ergeren… Aangezien ik er steeds zelf achteraan moet gaan etc. Ik hoor het graag van jullie!