Luxemburg

Haijj,

Ik had een vraag je ik ga voor het eerst naar Luxemburg. Maar ik wou ff weten wie daar ook is geweest en wat allemaal leuk is om daar te doen. Zelf ga ik na La Rochette dat ligt in klein Zwitserland (luxemburg.) Maar kan je er ook leuk winkelen en is het duur of goedkoop? Is het wqarm of normaal?
Mensen die leuke goede tips hebben zouden die als je blieft willen delen??

Alvast bedankt!(K)
Lissy

Ohh in Zwitserland woont mijn hartsvriendin, zelf helaas nog nooit geweest, sorry je hebt niks aan mijn comment :stuck_out_tongue:

Ik ben er afgelopen herfst geweest, en om eerlijk te zijn vond ik er niet veel aan.
Het centrum was best klein, en niet voor bijzonders.
Wel kan ik me herinneren dat ze een H&M hadden & de McDonalds.
Maarja, die heb je óveral…

iemand nog?

He ik ben ook naar luxemburg geweest. Maar niet in klein zwitserland… Maar in luxemburg (lees: stad) daar kun je wel lekker winkelen hoor!

x

Zwitserland en klein Zwitserland is wel ff wat anders…

Ik ben trouwens toen ik 14 was in Larochette geweest, maar vond er niks aan. Was ook niet veel te doen in de buurt. Wat wel leuk was was het kampioenschap luchtballon(is er elk jaar) Dan vliegen er echt heel veel luchtballonnen over 's avonds.

Het is daar goedkoper, want daar hebben ze geen btw, toch?

Luxemburg-stad is echt een heel leuke shopstad!
Er is daar een winkelcentrum… Echt WAUW.
Verder is daar een gebied met heel veel watervallen, ook heel mooi!
Misschien is dat Klein-Zwitserland? ikweethetniet

Ik vond luxemburg best wel tegen vallen…

Die camping daar is gewoon kut. Daar komen elk jaar dezelfde mensen (is wel vaker op campings) maar die mensen zijn gewoon arrogant. En dan heb ik het over de jeugd xD

Luxemburg en Luxemburg-stad zijn wel echt geweldig.

Nog nooit in Luxemburg geweest, lijkt me opzich wel leuk. (:

Luxemburg stad is idd wel tof.

Ik ben in Luxemburg geweest en vond er echt helemaal niets aan. In Luxemburg-stad kan je nog wel winkelen, maar daar is het dan ook wel mee gezegd :stuck_out_tongue:

Het is in Luxemburg goedkoper, daar kom je snel genoeg achter als je bij de benzinepomp langs rijd.
zoveeeeel toeristen die juist daar willen tanken.
En verer heb k nogal een slechte ervaring met Luxemburg want ik moest daar met een trein naar een ijzerertsmijn. grr.

En er is een hele leuke wijk, dan denk je echt dat je in Curacao (?) bent … alle huizen hebben een andere felle kleur!