Luxe dilemma! (zembad)

Dat + als het verwarmd is, hoeft het niet echt warm te zijn buiten. partytent er overheen desnoods.

optie 2

2e optiee!
Daar heb je veel langer iets aan!(:

Optie 2

Optie 1. Dat is groot genoeg toch :’)? Je kunt er lekker in liggen, nog een beetje heen en weer zwemmen. Of wil je echt baantjes gaan trekken enzo ipv gewoon chillen? Dan zou ik wel voor optie 2 gaan…

2e, maar ga je dan nóóit meer op vakantie? of alleen deze vakantie niet?!

word ie ook gedeeltelijk overdekt ofzo? want het blijft nederland en je kan hem waarschijnlijk niet zo vaak gebruiken dan. dat zou zonde zijn.

2!

Nee alleen dit jaar niet!

ik zou ook voor de 2e optie gaan.
overigens voor mensen die zeggen; wat heb je er aan in NL? Nou, in de zomer best wel veel hoor. Moet je kijken hoe lekker weer het nu al is, dit gaat nog wel een paar maanden zo door als het goed is. Van zo’n zwembad kun je dus behoorlijk lang genieten hoor!

je kan natuurlijk als je genoeg geld hebt ook nog week of weekendje weg met vriendinnen. ben je toch nog op vakantie geweest.

Ik zou voor optie 1 gaan, dat is wel groot zat, vooral in een land als Nederland waar het nou niet echt het grootste deel van het jaar lekker weer is.

Nee hij wordt niet overdekt, dus ik kan hem idd alleen in de late lente en zomer gebruiken.

Optie 2… geeft nog jaren plezier!

Als je graag baantjes trekt, kies je twee. Anders zou ik één kiezen.

Nu ben ik jaloers :stuck_out_tongue:
Optie 2!

optie 2!

Ik zou voor de eerste optie gaan, zonder twijfel.

Maar dan om het feit, dat ik meer waarde hecht aan een fijne vakantie, waar ik herinnerigen mee creëer, en aan een relatief ‘klein’ bad waar ik heerlijk verkoeling in kan zoeken en kan chillen, dan dat ik een groot zwembad heb, waar ik in kan zwemmen.

Ik hou namelijk niet van zwemmen.

Ik vind een zwembad in je tuin in Nederland echt nergens op slaan. Je kan er in totaal misschien twee weken per jaar gebruik van maken. En het gaat ten koste van je tuin.

Dus ik zou voor geen van beide kiezen, maar als het dan toch moest, optie 1.

Waarom niet voor een jacuzzi kiezen? Die kan je opwarmen, en dan kan je hem ook in de winter gebruiken. En het is minder duur (denk ik?).