Luxe dilemma! (zembad)

Ja ik weet dat er zembad ipv zwembad in de titel staat :’)

Ik moet uit 2 dingen kiezen wat voor mij eeeerg moeilijk is.
Optie 1:
Een rond zwembad van 490 cm doorsnede én een (soort van) goedkope vakantie. Dan gaan we waarschijnlijk voor een last minute naar Gran Canaria, Mallorca, Griekenland ofzo.

Optie 2:
Een zwembad van 8,5 bij 4,5 of 5 meter. Maar geen vakantie. En omdat het zwembad zo groot is staat hij wel grotendeels in de schaduw dankzij de enorme boom van onze buren.

Nou niet gaan zeuren dat ik verwend ben, want dit ben ik niet. Ik ben gewoon slecht in keuzes maken en wil graag meningen horen! Ik ga eigenlijk gewoon héél graag op vakantie, maar ik heb ook zo iets van als je een zwembad neemt doe het dan goed :’)

Zwembad in tuin.

ik zou sowieso voor die eerste gaan

optie 2

Ik zou voor de tweede gaan en dan maar geen vakantie. Kan je nog een soort van baantjes trekken.

2e.

Ik zou de 2e doen op vakantie kan je altijd nog wel maar zo kans voor een groot zwembad niet

Bij het grote zwembad veronderstel ik dan dat jullie ook verwarming nemen enzo? Bij die ronde ook, en hoe diep wordt die?

Wij hebben een klein rond, maar een meter diep ofzo. Je kan er eigenlijk alleen in plonsen (ook wel leuk als het echt warm is) maar niet echt rondjes zwemmen en das wel jammer. Maar 5m doorsnede is al wel wat meer dan bij ons…

Ik zou voor de 2e gaan, uiteindelijk heb je daar meer aan

We krijgen bij allebij verwaming, en beide de zwembaden zijn 1,32 diep. Diep genoeg want ik ben zelf maar iets van 1,52 haha.

Oh, en trouwens, als je uit die 2 dingen mag kiezen, vind ik je wel verwend. Maar daar is niks mis mee, toch?

De tweede& ik wil ook een zwembad, maar we hebben gvd geen tuin :’(

Ik zou voor de eerste gaan, want hoeveel dagen is het in Nederland nou écht mooi zwemweer? Ik denk dat je er in totaal maar een paar weken gebruik van kan maken, dus dan zou het zonde zijn om niet op vakantie te gaan.

Nee dat is ook niet erg, ik heb alleen niet zo’n zin in negatief commentaar :slightly_smiling_face:

Zeker weten de tweede optie (:

je hebt aan een zwembad veel langer plezier dan van een vakantie als het goed is!
vakanties duren een paar dagen en voor je het weet zit je weer thuis!
en als je een zwembad in je tuin hebt heb je ok een wat luxere vakantie :wink:

Pardon, méér? Ik denk eerder minder, het is in Nederland vaker koud dan warm. Ik zou dus voor de eerste optie gaan.

optie 2 ^^

Ik wil ook een zwembad haha we hebben er genoeg ruimte voor alleen zit je met het geld :’) boehoee T.T

Ja, maar als ik een zwembad in de tuin zou hebben waar je eigenlijk alleen maar in kunt zitten of staan zou ik daar minder snel in gaan dan wanneer ik ook nog echt een beetje kan zwemmen.