Lust liefde of laten lopen??

Hey,

Nou… ik zit dus met een hele ( voor mij ) moeilijke situatie en kan wel wat advies gebruiken.
no judgements please!

Ik werk al 2 jaar in een supermarkt en heb sinds dien al een mega crush op de zoon van mijn werkgever.
Die toen nog een relatie had. Ik heb daar nooit echt wat mee gedaan tot een paar maanden geleden. Het begon met ontschuldig elkaar pesten… beetje billenknijpen je kent het wel. Tot het meer werd… en meer. tot we uiteindelijk seks hebben gehad. Kort daarna heeft hij het uitgemaakt met zijn vriendin omdat hij geen toekomst met met haar zag. En dus meer in mij zag. Nu begrijp ik wel dat als je uit een 6 jarige relatie komt je tijd nodig hebt om dingen te verwerken en je je niet meteen opnieuw wilt gaan binden. Ik heb hem dus verteld dat ik verliefd op hem ben en niets liever wil dan een relatie. Hij zei dat hij dat ook wel zou willen maar dan wel op een laag pitje. Alleen nu word ik dus echt een soort van gek. Want hij had eerst geen contact meer met zn ex vriendin. Want zij wou dat niet. en nu weer wel. hij heeft het haar trouwens nooit verteld dat hij is vreemd gegaan met mij. Maar hij zegt dat hij van me houd maar het is nog niet openbaar. Terwijl als we samen zijn het er echt aan toe gaat al stelletje zeg maar. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen… ik word gek van onzekerheid maar wil hem niet belasten met mijn gevoelens de hele tijd omdat ik hem ook tijd wil gunnen. Maar nu heb ik het gevoel alsof ik word gebruikt voor seks… en dat is niet echt fijn :hammer:

so… what to do… help me out here!

Hoe oud zijn jullie?

ik ben 18 & hij is 23