Lush

Hai!

Waarschijnlijk ga ik even wat bestellen op de Lush site, ik heb alleen nooit daar gedaan, en de site staat er ook niet veel over, maar zijn er verzendkosten bij Lush? zoja, Hoeveel?

En nog iets, mensen die Lush - zeep gebruiken , welke is jullie favoriet en zouden jullie mij aanraden?
Ik heb hiervoor de Bohemian gehad en die vond ik heerlijk, maar ik hou ervan om alles uit te proberen :slight_smile:

Alvast Thanks! :slightly_smiling_face:

Ik heb een zeep van honey I washed the kids- die ruikt echt heerlijk!
En ik heb ook nog een zeep met rozen maar ik weet niet meer hoe die heet. (a)

Rock Star!

als je meerdere dingen gaat gebruiken, zou ik het via de engelse site bestellen. Da’s met verzendkosten al snel goedkoper dan via de nederlandse zonder verzendkosten. Moet je trouwens wel een creditcard hebben of kunnen lenen.

Zelf heb ik nog weinig ervaring met lush zepen, maar daar komt binnenkort verandering in.

ik vind eigenlijk geen een van hun zeepen die ik geprobeerd heb goed >< bij mij zaten er altijd een soort van stukjes in die moesten laten zien dat de zeep toch echt wel biologisch was en blabla maar ik vond het echt lastig voor in de douche. ben wel dol op hun coalface en buffy <3 dream cream is ook goed trouwens als je echt droge huid hebt :stuck_out_tongue:

Ik up dit topic even omdat ik een vraagje heb.
Hoe lang is een LUSH-cadeaubon eigenlijk geldig? Ik heb vorig jaar een cadeaubon met mijn verjaardag gekregen, die een week voor mijn verjaardag is gekocht (op 20 juni) en ik vroeg me af of hij onbeperkt geldig is of tot een jaar na aankoop.
Op de cadeaubon zelf staat niks, en het envelopje wat eromheen zat heb ik weggegooid (ik weet ook niet of daar iets opstond). Ik zou het zonde vinden als hij dadelijk niet meer geldig is, voor ¤10 euro kan ik daar toch wel iets ‘lekkers’ kopen! :slightly_smiling_face:

Kan ik deze bon anders ook gebruiken als ik online iets koop? Anders moet ik helemaal naar Maastricht of Amsterdam om naar de Lush te gaan.

Alvast bedankt!

lush.nl:
binnen nederland: 6.50
naar belgie: 11.75

Echt niemand die mijn vraag kan beantwoorden?

ik vind het zonde om een nieuw topic te openen…

Heb even op de site voor je gekeken maar kan niks vinden helaas… Up