Lush. Vrouwen gebruiken het maar raar bij mannen?

Hallo iedereen.

Een vriend van mij gebruikt producten van Lush. Zouden jullie dit raar vinden als het mannelijke geslacht producten van Lush gebruikt?

Hoe staan jullie hier tegen over?

Nee, juist goed gezien het goed is voor het milieu en dergelijke. Je hebt sowieso toch ook producten bij lush die speciaal voor mannen zijn?

Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik make-up bij mannen niet eens raar vind en dat je in de vriendengroeppen van sommige jongens al ‘homo’ bent als je een luchtje op doet dus het verschilt per persoon.

Haha dat zou ik supervet vinden als mijn vriend dat deed. Samen producten kopen en uitproberen :’)

haha waarom is dat raar? mannen moeten zichzelf toch ook schoonhouden :stuck_out_tongue:
Ze hebben speciale producten voor mannen inderdaad

Is niet raar hoor!
Ik zou het juist fijn vinden als mijn toekomstige partner dat doet haha.
Het zijn heerlijke producten en daarnaast ook nog eens goed!

als ik een vriend had moest hij het niet proberen om iets anders te gebruiken :’) Lush is echt niet alleen voor vrouwen.

ik vind het ook niet raar ofzo, btw ik gebruik ook wel eens douchegel van mijn vader haha

Mijn broer gebruikt sinds hij zijn vriendin heeft leren kennen ook gewoon lush. Ze bestellen samen en dan gebruikt hij shampoo en douchegel maar ook gewoon bathbombs en bubblebars enzo. Dus nee ik zou het niet raar vinden.

Waarom zou dat raar zijn?

Waarom zou dit raar zijn?

Nee, waarom is dat raar dan?

Ruikt juist lekker toch? :cold_sweat:

Ik vind 't absoluut niet raar, mijn vriend heeft er ook wel eens wat gekocht.

Maar dit mag in het algemene Lush topic!
http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/lush-242755.0.html