lush shampoo bar?

Hee,

ik ben druk bezig met verlanglijstjes maken voor ouders en oma xD
en ik heb nog nooit iets van lush gehad dus dat leek me wel leuk.

nu zag ik de shampoo bar;
hoe lang doe je daar ongeveer mee en welke is lekker?
of weet je andere leuke dingetjes van lush =) en dan max. ¤10 want ik wil het gewoon ‘voor erbij’ haha. dus iets van bodyspul/shampoo/douche,badschuim ofzo.

alvast bedankt =D

upje
er staan namelijk 1000en zeepjes en dingen op de site en ik wil natuurlijk wel de lekkerste haha :angel:

Babyface is mijn favoriete product

Ik heb Vanilla in the Mist en ik vind hem lekker ruiken, alleen het formaat is nogal een tegenvaller :frowning_face:

Ik heb een keer Jungle gehad, zo’n conditioner-bar. Was een proefje, rook wel lekker, maar vind het een beetje onhandig in gebruik =P
Verder heb ik van Lush altijd Honey trap lippenbalsem, en Tramp douchegel vind ik ook heel lekker. Binnenkort ik wil nog een keer die massagebar met vanille aanschaffen, die ruikt zo lekker !

Hier heb je waarschijnlijk niks aan, sorry :stuck_out_tongue:

thanks =)
die babyface lijkt me ook wel leuk maar ik heb net een nieuwe gezichtsreiniger dus ja…

iemand ervaring met die shampoo bars?
of de zeepjes ‘honey I washed the kids’ of ‘I should coco’? =]

Oh ja, nu het zegt, die I should coco heb ik ook een keer gehad, maar die maakt mijn huid heel trekkerig.

oké bedankt!

die kerstdingen zien er te schattig uit. :’)
en die douchegel die iemand hierboven zei lijkt me ook wel lekker!

upje :3

Nou kan ik het toch niet laten om te zeggen dat die jelly’s ook heel fijn zijn.
Vooral Joy of jelly ^^

Sorry spam je topic zowat vol xD

haha fijn juist, dan weet ik tenminste wat ik moet nemen xD
mijn verlanglijstje is nu zo’n beetje een en al lush. ik wordt nogal hebberig van die cute zeepjes en beschrijvingen :3

joy of jelly is echt geweldig!
uren zeepplezier ! xD

die lippenbalsem heb ik ook en die vind k echt geweldig !!

Ik heb Jumping Juniper, dat is zo’n rond shampoo dingetje. De paarse.

Ik vind hem echt heel fijn. Mijn moeder heeft Godiva en die is denk ik ook wel fijn. Mijn vader heeft er eentje die heel erg ruikt.

*lush-verslaafde*

Ik word inderdaad ook echt megahebberig van al die Lush spullen. Vooral omdat het écht milieuvriendelijk is, dat vind ik belangrijk.
Ik gebruik Babyface om mijn make up te verwijderen, als algemene gezichtsreiniger is ie te vet naar mijn idee. Maar echt de beste make up remover ever.
Voor mn hele gezicht gebruik ik Fresh Farmacy, een prima gezichtsreiniger. Sommige mensen noemen hem magisch, ik vind hem gewoon heel goed =P
Dream Cream is de lotion die echt iedereen schijnt te gebruiken, hij is ook super tegen allerlei huidproblemen en multifunctioneel: voor gezicht, lichaam, handen, lippen, alles.
Verder gebruik ik The Blonde shampoo blok, die mijn blonde haar écht oplicht. Na 4x gebruiken vroegen 2 mensen: heb je je haar geblondeerd ofzo?
Ten slotte gebruik ik Buffy om mijn billen mee te scrubben =P ook een topproduct.
Met de zepen heb ik geen ervaring, al vind ik Honey I washed the kids en I should coco wel hemels ruiken. Vooral die 1e.
Als mijn shampoo op is ga ik de Seanik shampoobar aanschaffen, denk ik.