Lush maskers

Ik heb twee lush maskers besteld, Angels On Bare Skin en Herbalism. Die zijn vandaag binnen gekomen en gisteren heb ik een mail gekregen dat er een masker in m’n bestelling zit die gekoeld bewaard moet worden. Nu heb ik opgezocht welke van de twee het was of dat ze allebei gekoeld bewaard moeten worden maar het staat niet op de site. Weet iemand het? Of als je zelf deze maskers hebt, hoe bewaar jij ze?

Het zijn geen maskers, het zijn huidreinigers, die je eventueel wat langer op kunt laten als een masker.
Omdat het verse ingrediënten bevat wordt het idd soms aangeraden t te bewaren in de koelkast, ik heb dat zelf niet gedaan toen ik ze nog gebruikte. Zorg er gewoon voor dat er geen vocht bij komt.
Zat er niet een tester van een vers masker bij, want daar wordt dat wel altijd expliciet aangegeven dat ze in de koelkast bewaard moet bewaren.
Er is trouwens een Lush topic, zou je dit soort vragen de volgende keer daar kunnen vragen?

Voor zover ik weet moeten die beide niet in de koeling. Alleen de verse maskers van Lush (welke dat zijn kan je terugvinden op de website).