Lunchideeën

Hallo iedereen,
Binnenkort begint school weer en daarom heb ik nood aan wat lunchideeën. Ik heb geen inspiratie wat ik 's middags kan meenemen naar school en brood vind ik maar saai. Ik at vaak slaatjes maar degene die ik maakte ben ik beu gegeten. Iemand tips?
Groetjes xCupcake

Misschien is een pistoletje met ham, kaas en sla wel lekker?

Een tupperware bak met pasta salade? Bijv pasta met wat sla, tomaatjes, gerookte kip, pijnboompitjes en pesto. Blijft een paar uur prima buiten de koelkast en vult ook goed :slightly_smiling_face:

Wraps maken kan ook! Daar kan je van alles op doen (bv. roomkaas, sla en ham/kaas)

Wraps, salades, sandwiches (beleg je brood origineel!!!), yoghurt met inhoud?

Bagels: Roomkaas, kaas met tomaat en sla, eiersalade,
Salades: Quinoa,bulghur,pasta,tomaat met mozarella en pesto
Wraps: Hummus, Kaas, Smeerkaas,
Bak yoghurt met muesli/fruit

Hoop dat dit wat helpt :slightly_smiling_face:

Dankjulliewel voor de tips :slightly_smiling_face:

Je zou ook losse elementen kunnen meenemen. Bijvoorbeeld een wrap alvast gesmeerd met roomkaas, maar de zalm/ham/whatever neem je los mee. Heb je iig een vers belegde lunch.

Een salade met quinoa, komkommer, tomaat, feta, olijfolie en citroen, echt jammie.

Brood hoeft niet per se saai te zijn hoor, je kunt er van alles op doen :slightly_smiling_face:

wat dacht je van een lekkere fruidsalade? Of een groentemix. Je kan natuurlijk ook een groene smoothie maken of een fruit smoothie met bijvoorbeeld griekse yoghurt. Duurt eventjes om te maken, maar je houdt er wel iets lekkers aan over. :upside_down_face: