Lunch - school.

Wat neem jij als lunch mee naar school?
En ja, het klopt dat dit weer niet bij lifestyle hoort, maar zoals ik zei: hier zijn er gewoon meer meiden en ik wil echt heel graag van meerdere meisjes horen wat ze als lunch meenemen zodat ik mezelf een beetje kan aanpassen aangezien ik niet goed weet wat wel en wat niet gezond is (: En ja, er is zoiets als google, maar toch, het is wel leuk om te lezen wat meisjes @ girlscene meenemen als lunchhh.

Ik at altijd bruin met grilworst kaas bal met vulling vooral snoepen

Wit brood met chocopasta, speculoos en met speculaas of een broodje van de catering

sushiii :grinning:
nee gewoon bruin brood met ham of iets zoets, en heel af en toe iets lekkers uit de aula/appie

4 broodjes, waarvan 2 met iets gezonds, kaas of ham. Een ontbijtkoek en een fruitstuk. :`D Daar doe ik dan 3 pauzes mee.

Volkoren boterhammen met sandwichspread.

Tenzij ik bij mijn vriend vandaan kom, dan heb ik witte boterhammen met pindakaas en hagelslag x’)

Volkoren brood met appelstroop…

Maar eerlijk gezegd neem ik niet zo vaak iets mee, omdat ik vaak maar 1 of 2 uur college heb. (Met als gevolg dat ik vaak toch iets koop, omdat ik dan toch honger heb. Beetje dom.)

hier spanje hebben we warme lunch hihih

Meestal nam ik een boterham met kaas mee en een appel. Maar dat werd ook zo saai uiteindelijk.

Ik heb nu examens, dus toen ik nog school had nam ik meestal 2 broodjes met kaas, pindakaas of gekleurde hagelsla, een flesje water en van die droge crackertjes. Maar heel vaak at ik het niet op omdat ik meestal om 12-1 uur uit was en dan thuis een eitje ging bakken ofzo omdat dat lekkerder is. Of ik had een tussenuur het 4e of 5e uur en dan ging ik iets bij de febo of bakkerij bart halen.

Tegenwoordig eet ik altijd brood.
Vaak neem ik bruinbrood of bolletjes mee vanuit huis. En daar drink ik water bij of redbull. En soms soep.
Op stage heb ik altijd brood van huis mee en op school wil ik soms nog wel eens een vers broodje kopen. Ligt eraan of ik thuis vers kan meenemen,
Maar ik lunch iig altijd normaal.

Ik koop meestal iets op school, broodje met brie ofzo :slightly_smiling_face:

Bruin brood met random vlees erop. En vrijdag is wokdag op stage dus dan ga ik altijd wok halen in de stad :stuck_out_tongue:

naar school 2bruine broodjes + appel + water
naar stage 2bruine broodjes + cup a soup + thee

Soms witbrood, soms bruin en dan met pindakaas :slightly_smiling_face:. Ook wel eens met kaas (en evt ham) en dan neem ik apart komkommer mee, die ik er dan op doe. Verder weet ik het vaak ook niet echt…